اظهارات خانبان درباره بدقولی مالک باشگاه نفت تهران

مهدی خانبان ، درباره آخرین وضعیت طلبکاران باشگاه نفت بیان کرد:  تاکنون تنها اسم حمیدرضا جهانیان را به عنوان مالک باشگاه نفت شنیده ام و او هیچ تماسی برای پرداخت مطالب با من و سایر طلبکاران نگرفته است. به نظر می رسد جهانیان و مالک قبلی تنها برای تبلیغ اسمشان به باشگاه نفت آمده اند و در نهایت با ثبت بدهی فراوان از این تیم جدا می شوند.

او ادامه داد: اگر مسئولان باشگاه نفت همان روز اول اعلام می کردند پول ما را نمی دهند خیالمان راحت تر از الان بود و دست کم ۲ سال پیگیر دریافت مبلغ قراردادمان نمی شدیم اما از امروز و فردا کردن های آقایان کلافه شده ایم. اکنون هم بازی جدیدی راه انداخته اند و می گویند مشخص نیست کدام یک از قراردادها واقعی و کدام صوری است. آدمی که سواد هم نداشته باشد متوجه می شود چه شخصی برای نفت کار کرده است؟

آنالیزور سابق تیم نفت تهران عنوان کرد: به حال باشگاه نفت افسوس می خورم که واقعا بلاتکلیف و به نوعی بی صاحب است. به نظر می رسد آقایان تنها به قیمت دروغ گفتن و عوام فریبی قصد تیمداری دارند. آنها با فریب دادن AFC و سند سازی راه به جایی نمی برند و اگر مانند استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی قصد حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند باید در ابتدا بدهی های باشگاه را پرداخت کنند. البته به نظر می رسد منافع افرادی که به نفت می آیند افزایش بدهی های این باشگاه را توجیه می کند. در این ۲ سال حتی یک نفر هم با من تماس نگرفته است تا از میزان طلبم سوال بپرسد. چگونه جهانیان ادعا می کند صحت قرارداد برخی افرادی که برای نفت زحمت کشیده اند نامشخص است؟ سازمان لیگ به عنوان مرجع ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال ایران برای ما کارت صادر کرده است. امکان دارد برای کسی که قرارداد ندارد کارت صادر شود؟

خانبان افزود: مشکل فردی مانند جهانیان اینست که می خواهد بدون پرداخت یک ریال به صورت رایگان مالکیت تیم نفت را برعهده بگیرد و در این تیم تبلیغ کند تا مردم او را بشناسند.

او درباره بلاتکلیفی مالکیتی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: متوجه نشده ایم در فوتبال ایران چه می گذرد که مسئولان صبح اعلام می کنند مجوز جهانیان به دلیل عمل نکردن به تعهداتش تمدید نمی شود و او سمتی ندارد اما عصر همان روز برای کسب مجوز لیگ قهرمانان با AFC مکاتبه می کند. از اتفاق های پشت پرده درباره واگذاری باشگاه نفت اطلاعی ندارم اما این امر برای کل فوتبال ایران زشت است که فردی بدون هزینه بخواهد مالکیت باشگاهی ریشه دار را برعهده بگیرد. در فوتبال حرفه ای دنیا این مسائل فاجعه محسوب می شود.

او افزود: ای کاش آقایان صادق بودند و رسما اعلام می کردند نمی خواهند پرداختی داشته باشند و هدف آن ها معرفی برندشان به صورت رایگان است.

عضو کادر فنی استقلال تهران اظهار کرد: تعجب می کنم زمانیکه جهانیان‌ با هیچکس توافقی نکرده است چگونه می خواهد جواز لیگ قهرمانان را کسب کند. البته بود و نبود او در باشگاه نفت هم به صورت زوج و فرد است. آیا با دور زدن قانون می خواهد به هدفش برسد و در سطح آسیا هم دست به تبلیغ اسمش بزند؟ قطعا مقررات AFC چنین اجازه ای به او نمی دهد.