واکنش یک استقلالی به وضعیت پرسپولیس/ برانکو باید فکری به حال تیمش کند

مجید نامجو مطلق با اشاره به شرایط استقلال گفت: شفر از تعطیلات لیگ و اردوی کیش استفاده خوبی برده و مشخص شد که آنها در این تعطیلات بیکار نبوده، تمرینات خوبی انجام داده اند و تقریبا الگوهای شفر را در زمین پیاده می کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عدم گلزنی مهاجمان استقلال هم گفت: متاسفانه آبی پوشان در این فصل موقعیت های بسیاری را از دست دادند. شاید به عنوان نمونه می توان همین بازی اخیر استقلال برابر سیاه جامگان را مثال زد که مهاجمان این تیم چند موقعیت مسلم را به راحتی از دست داده و نتوانستند با گلزنی خود هم امتیازات استقلال را بیشتر کنند و هم سه امتیاز را از آن خود کنند.

نامجو مطلق تصریح کرد: استقلال باید برای رفع این مشکل هم بدنبال یک مهاجم ششدانگ باشد که بتواند از موقعیت ها استفاده کرده و هم کادر فنی باید با تمرینات خوب برای مهاجمان باعث شود تا سه مهاجم استقلال در بازیهای آینده، موقعیت های خود را به راحتی از دست ندهند زیرا این عدم گلزنی باعث شده تا استقلال آمار کمترین گل زده را داشته باشد و در سالهای اخیر هرگز شاهد چنین اتفاقی در این تیم نبودیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بهتر نیست کادر فنی آبی پوشان از مهدی قائدی بطور ثابت در ترکیب خود استفاده کند گفت: در بازیهای که این بازیکن جوان و آینده دار به میدان آمده توانسته تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کرده و اثرمثبتی بر روند بازی داشته باشد البته قاعدتا باید از این بازیکن بیشتر استفاده کند اما با توجه به اینکه ما در تمرینات حضور نداریم و عملکرد او را شاهد نیستیم و شفر بر همه چیز مسلط است او باید تشخیص دهد که قائدی زمان بیشتری در بازی باشد یا خیر، اما در مجموع حضور این بازیکن در زمین همیشه کفه ترازو را به نفع استقلال سنگین تر کرده است.

پیشکسوت استقلال در مورد اعتراض تیم های لیگ برتری نسبت به قضاوت های داوران گفت: متاسفانه این روزها اکثر تیم ها نسبت به این مسئله اعتراض دارند اگر چه گفته می شود اشتباهات داوری جزوی از داوری است اما اعتقاد دارم کمیته داوران باید برای دیدار های استقلال و پرسپولیس از داوران با تجربه تر استفاده کند تا هم جو ورزشگاه به هم نریزد و هم، تیمی از بابت اشتباه داوری متضرر نشود.

نامجو مطلق درباره شرایط این روزهای پرسپولیس هم افزود: سرخپوشان تهرانی روند خیلی خوبی داشته اند اما به یکباره مسائل حاشیه ای گریبانگیر این تیم شده و آنها دچار افت شده اند اگر چه این مسئله باعث خوشحالی رقبای این تیم شده اما برانکو باید هرچه زودتر فکری به حال تیمش کند و از حاشیه ها و افت بیرون بیاید تا بتواند روند موفقیت گذشته اش را ادامه دهد.

وی در مورد فقر گلزنی مهاجمان لیگ برتری در هفته دوازدهم نیز ادامه داد: شاید تا حدودی طبیعی باشد. برخی تیم ها که میهمان هستند بیشتر بدنبال کسب امیتاز هستند تا بتوانند برای پایان فصل ذخیره خوبی داشته باشند اما متاسفانه باید بگوییم مهاجمان این روزهای لیگ ما چارچوب شناس نیستند، موقعیت های زیادی از دست می دهند و همین مسئله بیشتر باعث شده تا بازی های کم گلی را در لیگ برتر شاهد باشیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار آبی پوشان برابر گسترش فولاد که روز شنبه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: استقلال اگر چه در این بازی میزبان است اما با توجه به تنبیه تماشاگرانش که در این بازی حق حضور در ورزشگاه را ندارند شرایط برایش سخت شده و حالا باید با تیمی بازی کند که سرمربی اش عوض شده، شوک مثبتی به تیمش وارد شده و فیروز کریمی یکی از مربیانی است که به خوبی می داند مقابل تیم های صاحب نام چگونه نتیجه بگیرد ولی امیدوارم استقلال با تمام این شرایط از میزبانی اش با کیفیت عالی چمن ورزشگاه آزادی استفاده کرده و با ارائه یک بازی خوب به پیروزی دست پیدا کند.

نامجو مطلق در پایان گفت: هواداران سرخابی هوشیار باشند اگر داور اشتباهی می کند موضع گیری بد نکنند و اگر داوری اشتباهی  مرتکب می شود به سرعت از خود واکنش بد نشان ندهد تا این گونه از دیدن بازی تیم محبوبشان محروم نشوند.