پیشنهاد نجومی چینی ها برای خرید طارمی

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس به علت شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه از سوی فیفا با محرومیت 4 ماه مواجه شده است که تا اول بهمن ماه این محرومیت به پایان می رسد. 

باشگاه پرسپولیس و طارمی مبلغ 789 هزار یورو از سوی فیفا جریمه شدند و باشگاه ریز اسپور ترکیه با مراجعه به هر کدام می تواند جریمه خود را دریافت کند. 

با توجه به اینکه طارمی از پایان محرومیتش فقط می تواند 9 بازی را برای پرسپولیس  در این فصل بازی کند، براین اساس ترانسفر طارمی در نیم فصل یک موضوع منطقی است تا سرخپوشان پایتخت بتوانند بدهی به باشگاه ریز اسپور ترکیه را پرداخت کنند. 

طارمی از یک تیم چینی پیشنهاد 2 میلیون و 500 هزار یورویی دریافت کرده است و باید دید باشگاه پرسپولیس حاضر به صدور رضایت نامه برای طارمی می شود یا نه!

عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه طارمی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، براین اساس پیشنهادات به باشگاه پرسپولیس ارسال می شود. به هر حال من اطلاعی از پیشنهاد یک تیم چینی به طارمی ندارم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: طارمی خودش دوست دارد در پرسپولیس فوتبالش را ادامه بدهد و بعید است پیشنهاد تیم های چینی و قطری را قبول کند.