عبدالهی از هدف اصلی استقلال پرده برداشت

نصراله عبداللهى درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: خداراشکر تیم در وضعیت خوبى قرار دارد و بازیکنان به خوبى زیر نظر کادر فنى تمرینات خود را دنبال مى کنند و امیدوارم در بازى بعدى نیز نظاره گر برد تیم باشیم. همچنین آسیب دیدگى وریا غفورى  برطرف شده و حتى احتمال این وجود دارد طبق صلاح دید سرمربى در بازى مقابل پیکان هم به میدان برود.

او درباره اینکه آیا استقلال مى تواند در کورس قهرمانى قرار گیرد یا خیر عنوان کرد: در فوتبال همه چیز ممکن است و باید بگویم این مسئله تا حدودى سخت است اما این تیم مى تواند در کورس قهرمانى قرار گیرد و این  دور از دسترس نیست. از طرفى ما تمام هدفمان کسب جام حذفى است و بدون شک شفر هم در نظر دارد استقلال را به جایگاه واقعى اش برساند.

او درباره اینکه آیا شفر مى تواند استقلال را به جایگاه واقعى اش برساند یا خیر، بیان کرد: در هر صورت هر مربى اى ایده هاى خاص خود را دارد و در این میان هم شفر سرمربى با تجربه اى است که در استقلال به خوبی ایده هایش را اجرا کرده و نگرانى وجود ندارد.

عبداللهى درباره وضعیت گلزنى مهاجمان استقلال عنوان کرد: به طور حتم نگرانى اى بابت این موضوع وجود ندارد و امیدوارم مهاجمان تیم پایشان به گلزنى باز شود و بهترین نتایج را براى استقلال رقم بزنند .تیم ما بهترین مهاجمان را دارد که گلزنى دور از دسترس آنها نخواهد بود.

سرپرست استقلال درباره ورودى و خروجى تیم گفت: ما کمبود مهاجم و گلزن داریم که به طور حتم طبق صلاح دید شفر در نیم فصل یک مهاجم به ترکیب تیم اضافه مى کنیم. در مورد ورودى و خروجى هم همچنان چیزى مشخص نیست و به نیم فصل بستگى دارد .به طور حتم شفر در این باره تصمیم نهایى را لحاظ خواهد کرد.

او درباره اضافه شدن مربى جدید به کادر استقلال بیان کرد: اختیارات اضافه کردن مربى و بازیکن به دست سرمربى تیم است اما قرار بر این است یک مربى به کادر استقلال اضافه شود.

عبداللهى درباره مجوز آسیایى استقلال افزود: خوشبختانه همه چیز درست شده و قرار است دوشنبه هفته آتى براى قرعه کشى راهى مالزى شویم. افتخارى مدیر عامل باشگاه زحمات زیادى براى دریافت مجوز آسیایى انجام داد.

سرپرست استقلال درباره انتقاد هایى که همچنان به وزن ساناک مربى استقلال گرفته مى شود گفت: چنین چیزى اصلا درست نیست و باید بگویم مربیگرى به وزن ربط ندارد بلکه به دانش مربى مربوط می شود. ساناک مربى با دانشى است که در استقلال کار خود را شروع کرده است و به طور حتم موفق خواهد بود.