به گزارش ورزش3؛وی در خصوص اینکه رحمتی روی دریافت دو گل مقصر بود، گفت: من این را قبول ندارم. ضربه ای زده شد که مدافعان باید در ریباند آن را کنترل می کردند. بازیکنان برای این مسابقه ایدهآل نشده بودند. می توانم بگویم کمی هم بدشانسی آوردیم. بازیکنان در زدن ضربات آخر در دقایق پایانی دقت لازم را نداشتند.

سرپرست تیم استقلال در ارتباط با استقبال کم هواداران با وجود موفقیت در دربی عنوان کرد: فاصله کم بازی ها و وضعیت اقتصادی دست به دست هم داده تا هواداران کمی بیایند. دیروز همان مقدار هم که آمدند دستشان درد نکند.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که نبودن جباری در این شکست تاثیرگذار بود یا نه، گفت: نبود هر کدام از بازیکنان می تواند تاثیرگذار باشد. الان حیدری هم شرایط ایده‌آل ندارد. جباری هم در دربی تحت فشار قرار گرفت و ترجیح دادیم یک بازی به او استراحت بدهیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود خسرو حیدری دو ماه از فوتبال دور خواهد بود اظهار داشت: به نظرم این نوشته ها حساسیت ایجاد کرده است. بعید می دانم مشکل حیدری جدی باشد. در جریان بازی احساس درد کرد اما چون تعویض سوم را انجام داده بودیم نتوانستیم او را تعویض کنیم و او هم کمتر به پایش فشار آورد.

پورحیدری تصریح کرد: باید تیم را برای بازی روز شنبه با نفت تهران آماده کنیم. باید با این فشردگی کنار بیاییم. حریفان ما فرصت ۷،۸ روزه برای استراحت دارند اما ما این زمان را نداریم.