سرمربی سابق استقلال: فدراسیون باید پول خرج کند

پرویز مظلومی در خصوص مراجعه‌اش به باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش و همچنین قرعه‌ای که نصیب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شده صحبت‌های زیر را انجام داد.

قرعه تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید از ۲ نظر به این قضایا نگاه کرد، اول اینکه اگر ما به دنبال صعود هستیم کار سخت شده است اما از آن سو هم هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما بعضی مواقع کارهای بزرگی انجام می‌دهیم و از همین حالا نباید تسلیم باشیم و بازیکنان تیم ملی را تخریب روحیه کنیم. از طرف دیگر مردم دوست دارند تیم ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند و باید بپذیریم ما در بازی‌های تدارکاتی نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، در آن دوره با آرژانتین در حضور مسی بازی کردیم و در این دوره باید با پرتغال و رونالدو به میدان برویم. این موضوع قطعاً برای مردم ایران جذاب است.

مراکش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همه فکر می‌کنند مراکش تیم ضعیفی است چون از سید ۴ آمده، ولی مراکش تیم بسیار خوبی است که نفرات بسیار خوبی دارد و ما نباید این تیم را دست کم بگیریم. این اتفاق که ما در بازی اول باید به مصاف مراکش برویم برای ما خوب است و می‌تواند خیلی مسائل را روشن کند.

شما شانسی برای صعود ما با این شرایط قائل هستید؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما کار خیلی سخت است. مهم این است که ما الان همگروه‌هایمان مشخص شده و می‌دانیم که باید با تیم‌های بزرگی بازی کنیم، طبعاً فدراسیون باید پول خرج کند و بازی تدارکاتی بزرگ داشته باشد که بازیکنان برای بازی با اسپانیا و پرتغال مشکلی نداشته باشند. الان خیلی تیم‌ها هستند که همگروه ما در جام جهانی نیستند و آرزویشان این است که با ما بازی کنند و حتی مقابل تیم‌های آسیایی دیدار تدارکاتی داشته باشند. شما همین پاناما را ببینید که ما آرزو داشتیم در گروهمان حضور داشته باشد اما در بازی دوستانه مقابل ما با تیم دوم و سومش بازی کرد.

ظاهراً چند روز پیش به باشگاه استقلال رفته بودید.

بله، رفتم که قرارداد سال ۹۵ را ببخشم. می‌دانید که راه برای من باز بود و می‌توانستم حتی جلوی نشستن سرمربی استقلال روی نیمکت را بگیرم اما باز هم دلم نیامد. 

حالا مطالباتتان را گرفتید؟

نه! قرار شد یک جلسه جدا داشته باشیم. مظلومی همیشه کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهد و هنوز طلبم را نگرفته قرارداد سال ۹۵ را بخشیدم. آقایان قول دادند طلبم را بدهند و نشستی را برگزار کنند تا ببینیم چه خواهد شد.