موضع خداداد عزیزی در مورد دعوای کی روش و فدراسیون

خداداد عزیزی درباره هم گروه شدن ایران با مراکش ،اسپانیا و پرتغال گفت:گروه سختی است اما فکر می کنم قرعه بازی خوب بود .اگر بچه ها همت کنند تا مراکش را ببریم فکر می کنم شانس برای صعود را داریم و باید بگویم تیم ما در چند سال اخیر موضوع مهمی را یاد گرفته و آن هم دفاع تیمی است .دفاعی تیمی را بچه ها خوب پوشش می دهند. با برد مقابل مراکش ، مساوی مقابل اسپانیا و همچنین با شناختی که کی روش از پرتغالی ها دارد بتوانیم مساوی بگیریم  در نهایت با 5 امتیاز صعود می کنیم .

او در مورد اخراج کی روش بیان کرد: این موضوع دیگر بی مزه شده است چرا که یک حرفی کی روش می گوید یک حرف فدراسیون. وقتی به کی روش از اول  وا دادیم دیگر باید تا آخر برویم تا قراردادش تمام شود. از روز اول همه چیز را برایش مهیا کردیم بنابراین باید این کار را ادامه دهند.دیگر زمانی نمانده و  این مسئله ارزش جنگ دعوا را ندارد. امیدوارم با کی روش و این تیم به جام جهانی برویم. باید از تیم ملی حمایت کنیم تا برای اولین بار در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم.

عزیزی در مورد اینکه آیا او اعلام کرده مراکش را باید ببریم و اگر قرار است این تیم را شکست ندهیم همان بهتر که از گروه خارج شویم گفت: زمانی که گوشی من زنگ خورد اسماعیل حلالی در کنار من حضور داشت و با خبرنگار مربوطه صحبت کردم و من حرف نزدم و حلالی پاسخگوی او بود. اسماعیل از تبریز و من از مشهد و در نهایت خبرنگار اصلا متوجه نشد که 2 لهجه متفاوت را می شنود. اسماعیلی گفته بود که اسپانیایی ها خوابشان نمی برد و باید از گروه خارج شویم  و ما اولین گروه صعود می کنیم و در نهایت آن خبرنگار همه را از قول من نوشت.مراکش را بتوانیم ببریم شانس داریم.