واکنش مهاجم بارسلونا به احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید

نشریه مارکای اسپانیا با لوئیس سوارس در حاشیه افتتاح یکی از شعبه‌های اسپانسر شخصی‌اش، شرکت آدیداس مصاحبه‌ای انجام داده و در آن درباره مسائل مختلفی صحبت کرده که رفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن به مقصد رئال مادرید و آینده او یکی از این موارد بوده است. سوارس در این باره اظهار داشت: من نیمار را می‌شناسم و می‌دانم که چگونه آدمی است به همین دلیل من تصور نمی‌کنم که روزی او را در حال پیوستن به تیم سفیدپوش ببینم.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا مصاحبه‌اش با مارکا را با چهره‌ای آرام و لبانی خندان انجام می‌داد که با چهره او در زمین بازی تفاوت بسیاری داشت به خصوص در دو سه بازی اخیر که برای داورانی که آفساید‌های او را درست و یا غلط اعلام کردند، اخم‌هایش را در هم کشید. او در این خصوص هم گفت: در برخی از بازی‌ها، تصمیم می‌گیرم و تلاش می‌کنم که آرام‌تر باشم اما نمی‌شود. هرچقدر که آرام‌تر باشم، بیشتر احساس معذب بودن دارم.

سوارس سپس به ناکامی‌هایی که در ابتدای فصل گریبانش را گرفت و باعث شد آمار گلزنی‌اش افت کند، اشاره داشت. اوضاع سختی بود … بعضی اوقات پیش می‌آید که وضعیت خوبی ندارید و خودتان می‌فهمید که با وجود تمام تلاشی که می‌کنید، توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود. اگر من برای مدتی طولانی فرصت‌های گلزنی مسلمی را از دست بدهم، نگران می‌شوم اما الان اینگونه نیست. می‌دانستم که آن وضعیت سخت هم به پایان می‌رسد.