تارتار: همین را بگویم که ما مردیم تا بردیم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی پس از برتری مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری حضور یافت و بیان کرد: من درباره بازی همین را بگویم که ما مردیم تا بردیم. خیلی تحت فشار قرار گرفتیم.

او ادامه داد: هدر دادن فرصت‌های زیاد در نیمه اول باعث شد بازیکنانم در ۴۵ دقیقه دوم استرس بگیرند. تیم حریف نیز خیلی زحمت کشید و جنگید. اگر در تمام بازی‌ها همین قدر تلاش کنند، می‌توانند موفق شوند.

تارتار درباره مشکلات مالی تیمش گفت: از دور همه می‌گویند که پارس جنوبی متمول است اما صادقانه می‌گویم که ما یک چهارم سایر مدعیان هزینه کردیم و از قول‌ها و پاداشی که باشگاه برای هر بازی برای ما در نظر گرفته بود، یک ریال هم پاداش دریافت نکرده‌ایم و ۱۲ بازی پاداش طلب داریم. تیم ما نام پارس جنوبی را یدک می‌کشد و اصلی‌ترین منبع درآمدزایی دولت است. چطور دولت می‌تواند برای استقلال و پرسپولیس هزینه کند اما برای ما نه؟ این درست نیست.

او ادامه داد: ما حقانیت خود را ثابت کرده‌ایم. این استان پتانسیل‌های زیادی دارد اما این‌گونه رفتار کردن حق ما نیست. از مسئولان می‌خواهم نگذراند حق ما تضییع شود. حق مردم استان است که تیم لیگ برتری داشته باشند. هزینه تیم ما زیر ۱۲ میلیارد است و از مدیریت منطقه پارس می‌خواهیم کمک کند. رضاییان به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. حیف است که ما در حال کار کردن هستیم اما بازیکنان دلخور هستند. ما تمام انرژی خود را تا نیم‌فصل گذاشتیم.

او در درباره پنالتی زدن پورامینی گفت: ما به پیشنهاد کسی پنالتی را به حسین ندادیم و تمرینات، ما را مجاب کرد که این ضربه را به او واگذار کنیم.

او در پایان درباره جذب بازیکن جدید گفت: فعلا بگذارید تکلیف باشگاه و بازیکنان فعلی مشخص شود، سپس در مورد جذب بازیکنان صحبت خواهیم کرد.