دروازه بانان مطرح در تیر رس سرمربی سپاهان

تیم فوتبال سپاهان در ابتدای نیم فصل اول با جذب چند بازیکن تغییرات زیادی در ترکیب خود داشتند. البته بازیکنان جدید این تیم هنوز به هماهنگی نرسیدند و همین موضوع باعث شد که سپاهان در لیگ هفدهم فراز و نشیب زیادی داشته باشد.  

کرانچار سرمربی سپاهان هم روز‌های سختی در این تیم سپری می‌کند و هنوز نتوانسته به ترکیب ایده آل خود در این تیم دست یابد.  

مدیران سپاهان با وجود نتایج ضعیف تیم از کرانچار حمایت می‌کنند و قصد دارند با تقویت تیم خود در نیم فصل دوم به جمع بالانشینان لیگ اضافه شوند.  

مسئولان سپاهان هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است دست به کار شدند تا نقاط ضعف تیم خود را با جذب چند بازیکن پوشش بدهند.  

جذب دروازه بان از نان شب هم برای سپاهان واجب‌تر است چرا که عملکرد دروازه بانان این تیم در نیم فصل اول رضایت بخش نبود. لی اولیویرا و مهدی صدقیانی دروازه بانان سپاهان در لیگ هفدهم گل‌های زیادی دریافت کردند و در ناکامی این تیم در فصل هفدهم مقصر بودند.  

عملکرد ضعیف دروازه بانان سپاهان باعث شده است که کرانچار به دنبال تقویت خط دروازه تیم خود باشد.گفته می‌شود مهدی رحمتی، محمد رضا اخباری و علیرضا حقیقی دروازه بانانی هستند که مدنظر کرانچار در نیم فصل دوم هستند.  

البته کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرد که یک دروازه بان و یک هافبک بازیساز در نیم فصل دوم جذب می‌کنیم.  

سرمربی سپاهان همچنین بیان کرد که رحمتی، گردان و احمدی در نیم فصل اول تیم داشتند و ما نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم. همچنین اسم علیرضا حقیقی و شیخ ویسی را برای اولین بار شنیدم، اما به مدیرعامل باشگاه اعلام نیاز کردیم و نمی‌دانم با چه کسانی به دنبال مذاکره هستند. 

علاوه بر دروازه بان، سپاهان به دنبال جذب یک هافبک بازیساز است. این تیم بعد از اینکه جپاروف را از دست داد رافائل را به خدمت گرفت، اما این بازیکن خارجی به علت مصدومیت نتوانست جای خالی جپاروف را در میانه زمین پر کند. براین اساس زرد پوشان اصفهانی در نیم فصل دوم به دنبال یک بازی ساز باکیفیت هستند تا خط میانی خود را تقویت کنند.  

البته مهدی شریفی بعد از گذراندن خدمت سربازی خود در تیم تراکتورسازی به سپاهان باز می‌گردد. بازگشت شریفی به سپاهان می‌تواند خبر خوبی برای کرانچار باشد تا خط حمله خود را با حضور شریفی تقویت کند.