واکنش مدیر عامل سابق پرسپولیس به خبر بازگشتش به فدراسیون فوتبال

امیر عابدینی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به فدراسیون برگردد، اظهار داشت: خیر، آمده‌ام سلام و علیک کنم. با هر کسی که در فدراسیون باشد دیدار خواهم کرد و اولین نفر هم مهدی تاج است.

وی با اشاره به مشکلاتی که با مهدی تاج داشت و همین مسئله باعث جدایی‌اش از فدراسیون فوتبال شد، افزود: دعوای فوتبال برای فوتبال است و ما در خیابان با هم دعوا نمی‌کنیم. دلیل نمی‌شود اگر با کسی دعوایی داریم، همدیگر را نبینیم و حال یکدیگر را نپرسیم. انتقاد هم می‌کنیم و نقاط ضعف خودمان را هم به خوبی می‌دانیم.

سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال در واکنش به این پرسش که آیا با هیچ عنوانی با فدراسیون همکاری نمی‌کند یا امکان بازگشت او وجود دارد، اظهار داشت: خیر، اگر از یک خانه اسباب‌کشی کردید، دیگر بهتر است به آن خانه برنگردید.

عابدینی درباره موضوع کانون ایران نوین و قراردادی که این شرکت با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشت، اما به تعهداتش عمل نکرد، گفت: چیزی که من امروز از آقای بهاروند شنیدم، این بود که قرار است آن رهن و ودیعه‌ای که کانون ایران نوین در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ گذاشته را بفروشند تا باقی پول قرارداد را بردارند. اگر از فروش این ودیعه که گویا ملکی است، باقی پول قرارداد فراهم شود که هیچ و اگر فراهم نشود، کانون ایران نوین مابقی پول را پرداخت خواهد کرد. شرکت کانون ایران نوین هم این موضوع را قبول کرده است.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال باید به شرکت برهان مبین غرامت بدهد، یادآور شد:‌ نه، چنین چیزی نیست. ما فقط سودی که در قراداد آمده را نمی‌گیریم.

سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال در مواجهه با سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امسال سال تیم ملی ماست. اگر الان همه وفاق کنیم، بهتر است. اجازه بدهید امسال تمام شود، بعد همدیگر را می‌بینیم. شما (خبرنگاران) که منتظرید یک نقطه کوچک را پیدا و آن را حفره پیدا کنید و بعد مدام در آن بدمید. اجازه بدهید امسال تمام شود و بعد با هم صحبت کنیم. من به آقای تاج نمره زیر 50 نمی‌دهم.

عابدینی در پایان راجع به صحبت‌های جهانیان مبنی بر مشورت با او گفت: ایشان فقط سوال قانونی راجع‌به اعتراض‌شان به کمیته استیناف پرسید و من هم قانون را نشان او دادم. من فقط راهکار قانونی را به او گفتم.