به گزارش ايسنا، حسين شمس پس از قهرماني در جام جهاني سوئد به همراه تيم ملي ناشنوايان، مورد توجه مسوولان فوتسال اين كشور قرار گرفت تا پيشنهاد مديريت فني تيم ملي بزرگسالان و ناشنوايان را به وي بدهند.

شمس این پیشنهاد را پذیرفت و شرایطی را هم مطرح کرد که شاید هر کشوری آن‌ها را به سادگی نمی‌پذیرفت اما سوئدی ها پذیرفتند. یکی از شرط‌های شمس برگزاری تنها سه جلسه مشاور هر دو ماه یکبار با سوئدی‌ها بود.

به هر حال فدراسیون سوئد با پذیرفتن تمام شرط‌ها اعلام کرد، برگه قرارداد را برای شمس ارسال خواهد کرد تا وی کارش را در سوئد آغاز کند اما به گفته بهترین مربی جهان در سال ۲۰۰۹ هنوز این کار صورت نگرفته است.

شمس درباره آینده کاری‌اش گفت: در حال حاضر در باشگاه گیتی‌پسند مشغول هستم و گاهی اوقات هم به علی افضلی درلیگ برتر مشاوره می‌دهم. همچنین مدیریت فنی تیم ملی ناشنوایان را نیز تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۲ کره جنوبی بر عهده خواهم داشت.

وی که یکی از پنج مدرس جهانی فوتسال است، اواخر بهمن ماه به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان آسیایی به مالزی سفرمی کند و کلاس‌های توجیهی را به مدت چهار روز برگزار خواهد کرد.

شمس كه زماني روزهاي پركاري را در تيم ملي سپري ميكرد، اين روزها تنها در آكادمي باشگاه گيتي پسند فعاليت دارد و كلاسهاي آموزشي را براي نوجوانان اصفهاني برگزار ميكند.