آبادانی ها قربانی رکود زنی سرخپوشان تهرانی!

عجیب است اما  پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس هیچگاه سه فصل پیاپی بازی پایانی نیم فصل را با پیروزی به پایان نمی‌رساند اما در زمان این سرمربی کروات، قرمزها همواره در آخرین بازی نیم فصل موفق بوده اند. آن ها در لیگ پانزدهم راه آهن را با 2 گل در ورزشگاه شهدای شهر قدس شکست دادند و به رده چهارم رسیدند. در لیگ شانزدهم نیز با سه گل سیاه جامگان را مغلوب کرده و به قهرمانی نیم فصل نائل گشتند و حالا به دنبال هتریک در این اتفاق هستند.

البته فصل پیش از حضور برانکو نیز پرسپولیس با حمید درخشان موفق شد استقلال را در آخرین دیدار نیم فصل شکست دهد و دربی را از آن خود کند. اما فصل پیش از آن و در حالی که پرسپولیسی ها با هدایت علی دایی در کورس قهرمانی بودند، مقابل اس خوزستان در تهران متوقف شدند تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهند. شاگردان دایی قهرمانی نیم فصل را به دست آوردند اما در نهایت با 2 امتیاز اختلاف نسبت به فولاد در جایگاه دوم قرار گرفتند.

آخرین شکست سرخپوشان پایتخت در اختتامیه نیم فصل نیز در لیگ دوازدهم و مقابل تراکتورسازی تبریز بود. در روزی که سرخ ها کریم انصاری فرد و محمد قاضی را در اختیار نداشتند، با هدایت یحیی گل محمدی مغلوب تراکتوری شدند که تونی اولیویرا، در آرزوی رسیدن به قهرمانی بود.

حال باید دید صنعت نفت روند پیروزی های پرسپولیس را متوقف خواهد کرد یا شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای چهارمین فصل پیاپی نیم فصل را با کسب 3 امتیاز به پایان می‌رسانند و قاطعانه تر در صدر جدول قرار می‌گیرند.