مربیان همیشه بالُن‌سوار هستند !

علیرضا مرزبان در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: شهرداری ماهشهر در شش بازی پیاپی پیروز نشده بود و من تلاش کردم روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنم که در نهایت هم به یک پیروزی با ارزش رسیدیم که اعتماد به نفس را به بازیکنان برگرداند. احساس خوبی در بندر ماهشهر دارم. اکنون توانسته‌ایم روند تخته گاز تیم شهرداری ماهشهر را به سمت ته جدول متوقف کنیم. تیم برای آنکه در نیم‌فصل دوم موفق شود باید یکسری تغییرات داشته باشد و نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

سرمربی جدید ماهشهر تصریح کرد:  مسئولان شهرداری ماهشهر به من و بازیکنان احساس آرامش می‌دهند. همه در کنار هم وفادارانه کار می‌کنیم. در نیم‌فصل پنج بازیکن جدید جذب خواهیم کرد و طبیعتاً نام پنج بازیکن را باید از فهرست تیم کنار بگذاریم. در تعطیلات نیم‌فصل هم می‌خواهیم با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم و تیم را در زیر فشار محک بزنیم. نمی‌خواهم با بازی‌‌های راحت تعطیلات نیم‌فصل را پشت‌سر بگذاریم.

مرزبان افزود: با برخی تیم‌های لیگ برتری صحبت کرده‌ام حتی با حمید خوردبین در پرسپولیس صحبت کردم اما با توجه به اینکه این تیم وارد مسابقات جام حذفی می‌شود و چهار روز یکبار بازی دارد نمی‌تواند با ما بازی کند.اما با دو سه تیم لیگ برتری دیگر صحبت کرده‌ام تا با آنها بازی کنیم. 

سرمربی سابق تیم سیاه‌جامگان در مورد جدایی از این تیم و مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌هایی با مدیرعامل این باشگاه پیدا کرده بود، گفت: من دیگر از آن تیم جدا شده‌ام و نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. مربیان همیشه بالُن‌سوار هستند و اگر بخواهند مسائل گذشته خود را با خود جابه‌جا کنند آسیب می‌بینند. من هم دوست دارم مثبت فکر کنم و دیگر به گذشته نمی‌پردازم زیرا ممکن است احساس بدی بهم بدهد. باید به فکر تیم جدیدم و موفقیت باشم.