کلین شیت رویایی بیرانوند به 630 دقیقه رسید!

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت آبادان هفتمین کلین شیت متوالی و دهمین کلین شیت فصل خود را تجربه کرد. بیرانوند که از هفته دهم تا پانزدهم به ترتیب مقابل استقلال، سایپا، پدیده، پارس جنوبی جم، ذوب آهن و سپیدرود به میدان رفته و موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده، این فرصت را پیدا کرد تا در دیدار عقب افتاده تیمش مقابل صنعت نفت آبادان رکورد گل نخوردن های متوالی اش را ارتقا دهد.

بیرانوند حالا با 630 گل نخورده یکی از فصل های خوبش را تجربه می کند و برای شکستن رکورد لیگ برتر به 118 دقیقه دیگر بدون گل خورده نیاز دارد. پرسپولیس در هفته شانزدهم در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت و هفته هفدهم نیز از تراکتورسازی میزبانی می کند. به نظر می رسد سنگربان سرخپوشان برای دستیابی به این رکورد دو بازی سخت و دشوار پیش رو خواهد داشت. فولاد با بازیکنانی مثل جانفزا و عاشوری و تراکتور هم با حاتمی و بازیکنانی که جذب کرده، حریفان سرسختی برای پرسپولیس خواهند بود. شاگردان برانکو نیم فصل اول را با 26 گل زده و تنها 6 گل خورده به پایان بردند تا صاحب بهترین خط حمله و خط دفاعی لیگ باشند.

جالب است بدانید رکورد بیشترین دقایق بدون گل خورده متوالی متعلق به وحید طالب لو است که در لیگ ششم با 747 دقیقه ثبت شده است. بعد از طالب لو، آرمناک پطروسیان با 704 دقیقه، فرناندو دخسوس با 671 دقیقه، حسنی صفت با 668 دقیقه، حسین آشنا با 653 دقیقه و رحمان احمدی با 627 دقیقه در رده های بعدی قرار دارند.