کمالوند: روز خوب صنعت نفت نبود

فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازی، بازی خوبی بود، اما پرسپولیس بهتر بازی کرد. به‌دلیل اینکه پرسپولیس امروز یکی از بهترین‌ روزهایش را پشت سرمی‌گذاشت. ما یک مشکل اساسی داشتیم و آن هم این بود که در 10 روز گذشته سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. فشار این بازی روی ما بود. ما در این مدت با استقلال خوزستان، تراکتورسازی و پرسپولیس بازی کردیم. تا جایی که جان داشتیم و قوای بدنی ‌بازیکنان اجازه می‌داد، بازی کردیم. در 20 دقیقه پایانی از لحاظ بدنی کم آوردیم، قابل پیش‌بینی هم بود. روز خوب سه چهار نفر از بچه‌ها نبود.

او ادامه داد: از لحاظ بدنی مشکل داشتیم و مجبور شدیم به عقب بیاییم. انجام سه بازی در 10 روز بسیار سخت است، اما برای استقلال و پرسپولیس نه، چون آنها بازیکن دارند. برای تیمی مثل صنعت نفت که بازیکنانش محدود هستند، سه روز سه روز بازی کردن سخت است و به بازیکنانش فشار می‌آید. من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که بازی‌ها را طوری برنامه‌ریزی کند که به تیم‌هایی مثل صنعت نفت هم فشار نیاید.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درپاسخ به این سوال که یحی گل‌محمدی شاید می‌خواهد محمد ابراهیمی را از تراکتورسازی کنار بگذارد و به همین‌خاطر می‌خواهد تقصیرها را متوجه شما کرده و او را با شیمبا معاوضه کند بیان کرد: چرا بیفتد گردن ما؟!‌ مربی تراکتورسازی بودم و این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. هیچ‌موقع کاری نمی‌کنم که تراکتورسازی تضعیف شود. اگر قرار باشد محمد ابراهیمی به سپاهان با استقلال برود، چرا به صنعت نفت نیاید؟ ما قبل از اینکه تراکتورسازی او را کنار نگذارد، به احترام هواداران با این بازیکن مذاکره نمی‌کنیم. اگر قرار باشد کنار گذاشته شود، علاقه‌مندیم که او را جذب کنیم.

کمالوند تصریح کرد: موارد بعدی، بعداً به وجود می‌آید. بحث اول این است که ابراهیمی در تراکتورسازی می‌ماند یا نمی‌ماند.اگر تراکتورسازی بخواهد، اصلاً کاری نداریم. ما به بازیکن تراکتورسازی چه‌کار داریم. اگر قرار باشد جدا شود، ما هم مشتری هستیم. ابراهیمی سه سال پیش هم این اتفاق برایش افتاد. او به گسترش فولاد آمد، احیا و به شرایط اولیه برگشت. در نیم‌فصل تراکتورسازی گفت به کیانی و ابراهیمی نیاز داریم، با کمال میل آنها را برگردانیم، چون تراکتورسازی به آنها نیاز داشت. الان هم دوست ندارم زیاد در مورد تیم دیگر صحبت کنم. زمانی با بازیکن تیم دیگر وارد مذاکره می‌شویم که او را کنار بگذارند، اما اگر کنار نگذارند، ما وارد مذاکره نخواهیم شد.

او تصریح کرد: تا زمانی که بازیکن تراکتورسازی است، ما با او کاری نداریم، اما اگر خواست جدا شود به‌جای اینکه به سپاهان برود، ما به سراغش می‌رویم. من هیچ‌وقت دنبال تغضیف تراکتورسازی نیستم، چون با این تیم خاطره دارم و رابطه‌ام هم با هواداران این تیم خوب است. نمی‌خواهم این رابطه خراب شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان راجع‌به مشکلات مالی بیان کرد: مشکلات برمی‌گردد به اینکه وقتی یک تیم به لیگ حرفه‌ای می‌آید و فوتبالش حرفه‌ای می‌شود، وزات خانه نمی‌تواند مستقیم به آن کمک کند، این مصوبه مجلس است. این مشکل برای نفت تهران هم ایجاد شد، اما مسئولان تلاش می‌کنند از جاهای دیگر مانند حامیان مالی و تبلیغات بتوانند مشکلات را حل کنند.