بازیکن سابق پرسپولیس مجری می شود

مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی ایران پا به عرصه اجرا گذاشته و قصد دارد به عنوان مجری با صدستاره برتر فوتبال و ورزش ایران گفت و گوهایی ویژه و چالشی داشته باشد.

این ویژه برنامه ها از طریق برنامه اینترنتی «مدال» با اجرای مهرداد میناوند ملی پوش و بازیکن سابق تیم پرسپولیس در حال ساخت و انتشار است و حضور این بازیکن مطرح فوتبال بعنوان مجری برای اولین بار در برنامه ای چالشی به جذابیت آن افزوده است.

میناوند در این باره گفت: برای این کار خیلی برنامه ریزی کرده ایم و با برخورداری از یک تیم حرفه ای و ایتم های جذاب  سعی خواهیم  کرد تا با گفت و گوهای شفاف و بی پرده، لحظاتی جذاب برای مخاطبین خود بسازیم. ما در این برنامه خط قرمزها را می شکنیم و می توانم از حالا وعده گفت و گو هایی جذاب با ستاره های ورزش و فوتبال ایران را بدهم که ناگفته های بسیار به همراه داشته و همچنین از تصاویر ویژه و اختصاصی برخوردار خواهد بود که امکان تهیه آن شاید برای دیگران وجود نداشته و به واسطه ارتباطات صمیمانه ما با بزرگان فوتبال و ورزش می تواند ایجاد شود

وی افزود: با تصمیمی که با تولید کنندگان برنامه مدال گرفتیم، به مخاطبین خود قول میدهم هیچ سانسوری در مصاحبه ها انجام ندهیم و تا جایی که مصاحبه شوندگان اجازه پخش داده باشند، بدون هیچگونه ممیزی این برنامه را در اختیار ورزش دوستان بگذاریم که این امر قطعا به جذابیت برنامه کمک شایانی خواهد کرد.

به گفته میناوند برنامه مدال شو در صد قسمت روزهای یکشنبه هر هفته منتشر خواهد شد و در کنار گفت و گوهای شفاف و چالشی، آیتم های متفاوت دیگری هم خواهد داشت. 

میناوند برای معرفی برنامه خود با دعوت از بزرگانی چون خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، ادموند بزیک، بهروز رهبری فرد، نیما نکیسا، محمدرضا مهدوی، سهراب بختیاری زاده و سیروس دین محمدی و...... به ماکو سفر کرده تا با اعلام رسمی ورود به عرصه اجرا، دوستان خود را شگفت زده کند.

میناوند می گوید: در این برنامه سعی می کنیم به مرور خاطرات بازگو نشده زندگی ورزشی و شخصی میهمانان پرداخته و در یک ایتم جداگانه هم آن ها را با چالش های جدیدی روبرو کرده و درباره ناگفته های شان از ورزش و فوتبال و همچنین نقدهای شان نسبت به مسایل چالشی موجود در ورزش و فوتبال اگاه شویم.

ویژه برنامه مدال(http://medal1.ir/medalshow) که اختصاص به سفر میناوند و ستاره فوتبال ایران به ماکوی اذربایجان دارد فردا سه شنبه از طریق سایت مدال و آپارات منتشر خواهد شد و  یکشنبه هر هفته نیز شاهد پخش برنامه ها از این طریق خواهیم بود.خداداد عزیزی اولین میهمان میناوند خواهد بود.این گفت و گوی جذاب همراه با تصاویر اختصاصی و خاص یکشنبه در اپارات و سایت مدال منتشر خواهد شد.

علاقه مندان به این برنامه  می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مدال از طریق این لینک، ضمن مشاهده برنامه ها، از حواشی، پشت صحنه و برنامه های آتی این مجموعه باخبر شوند.