الهلال عربستان به دنبال جذب قاتل استقلال

رسانه های عربستانی از توافق ناگهانی و پنهانی نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا با ستاره اماراتی تیم العین خبر دادند، قراردادی که درصورت وقوع قطعا مهمترین نقل و انتقال زمستانی آسیا خواهد بود.

عمر عبدالرحمن هافبک گرانقیمت العین حال با پیشنهاد جذابی از الهلال مواجه شده تا شاید قید درهم های شیخ های اماراتی را بزند.  

البته عمر عبدالرحمن هنوز علاقه ای برای حضور در لیگ عربستان و تیم الهلال را ابراز نکرده و تنها گفته که می خواهد برای پیشرفت به فوتبال اروپا برود که قاعدتا درخشش او در تیم پرستاره الهلال بیشتر به چشم می آید.

رامون دیاز سرمربی الهلال از علاقه باشگاه برای جذب عموری خبر داده، به نظر می رسد با توجه به موفقیت های الهلال این بازیکن تیم العین به تیم عربستانی نزدیک تر از همیشه باشد، این سرمربی قصد دارد تا جایگزین مطمئنی برای کارلوس ادواردو هافبک برزیلی تیمش که با پارگی رباط پا از میادین دور است، پیدا کند.

عموری در فوتبال امارات گرانترین بازیکن است و با این حال العین دوست ندارد تا نگین تیمش را از دست بدهد، عبدالرحمن این فصل در مصاف با عمر الخریبین جایزه بهترین بازیکن آسیا را از دست داد تا برای آینده فوتبالش تصمیم جدیدی بگیرد.

العین و الهلال در گروه استقلال حضور دارند و در صورت این انتقال زمستانی عموری باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد.