اظهارات رجبی درباره شرایط لیگ برتر فوتبال

درمورد مسایل فنی لیگ برتر امسال گفت: لیگ ما با توجه به داشته های ما در فوتبال از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار ندارد و برای رسیدن به یک لیگ پویا خیلی جا داریم. متاسفانه با وجود داشتن این همه نیروی انسانی در فوتبال نتوانستیم نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشته باشیم.

او درباره اثرات بحث داوری در لیگ برتر فوتبال بیان کرد :در مورد این موضع باید بگویم داوران فوتبال کشور ما همیشه نسبت به امکاناتی که در فوتبال وجود دارد کمترین بهره را می برند و فکر می کنم اتفاقاتی که در بحث داوری هم رخ می دهد عمدی نیست .درست است که ما در تلویزیون از دیدمان اشتباهاتی را می بینیم اما یک داور در یک لحظه تصمیم می گیرد که همین تصمیم برای یک تیم می تواند خوب یا بد باشد .به این ترتیب باید به داوران فوتبالمان احترام گذاشت تا در آن صورت فوتبال دچار هرج و مرج نشود.

او ادامه داد: اگر داوری ها در فوتبال تحث تاثیر قرار گیرند همه چیز بهم می ریزد .همچنین یادمان نرود بازی ها با سوت داور آغاز می شود.

مربی سابق استقلال درباره برنامه ریزی لیگ برتر و تعطیلات لیگ امسال گفت :به نظر من هیچ جای دنیا به اندازه ایران تعطیلی لیگ ندارد چرا که وقفه طولانی بازیکن را از شرایط ایده ال خارج می کند .البته با توجه به اینکه امسال جام جهانی را در پیش داریم به همین منظور سازمان لیگ باید طوری برنامه ربزی کند که نه باشگاه ها و نه تیم ملی متضرر نشوند .