کارلوس کی روش هفتم شد!

سایت IFFHS در گزارشی به انتخاب ۱۰ مربی برتر تیم‌های ملی در سال ۲۰۱۷ پرداخت که در این گزارش نام کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم در این لیست به چشم می‌خورد.

در این لیست یوآخیم لو مربی تیم ملی آلمان با 299 امتیاز در صدر ایستاده است. او برای دومین بار از سال 2014 به این عنوان رسیده است. 

بعد از سرمربی تیم ملی آلمان، تیته سرمربی تیم ملی برزیل در این لیست در رده دوم قرار گرفته است. او به دلیل عملکرد تیم ملی برزیل با ۱۲۵ امتیاز به عنوان دومین مربی برتر سال 2017 معرفی شده است.

لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا با ۶۲ امتیاز، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال با ۵۰ امتیاز، دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با ۲۸ امتیاز و روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک هم با ۲۸ امتیاز در رده‌های سوم تا ششم این لیست قرار دارند.

به گزارش این سایت، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم با ۲۶ امتیاز در رده هفتم این لیست قرار دارد. به گفته سایت IFFHS کی‌روش که سابقه کار در تیم ملی آفریقای جنوبی را هم در کارنامه دارد موفق شد تیم ملی ایران را برای پنجمین بار راهی جام جهانی کند.

همچنین هکتور کوپر سرمربی تیم ملی مصر با ۲۴ امتیاز، خوان آنتنیو سرمربی تیم ملی شیلی با ۱۶ امتیاز و هوگو برووس سرمربی تیم ملی کامرون هم با ۱۱ امتیاز در رده‌های هشتم تا دهم این جدول قرار دارند.