لیست بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه

 اردو‌های اخیر تیم ملی فوتبال و بازی‌های دوستانه به همراه نفراتی که جای ثابتی در تیم ملی فوتبال دارند باعث شده زودتر از موعد مقرر اسامی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شود.

نفرات احتمالی که کارلوس کی روش برای تیم ملی فوتبال و معرفی به فیفا در نظر گرفته است به شرح زیر است:

دروازه بان ها: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال، محمد رشید مظاهری از ذوب‌آهن، حامد لک از فولاد خوزستان، علیرضا حقیقی از اسکیلستونا سوئد

مدافعان: میلاد محمدی از آخمت گروزنی، مرتضی پور علی گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، سید جلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران، پژمان منتظری از استقلال، محمد انصاری از پرسپولیس.

هافبک ها: احمد عبدالله‌زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، علی کریمی از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی از پانیونیوس، امید ابراهیمی از استقلال، سعید عزت‌اللهی از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد، کمال کامیابی نیا از پرسپولیس، علی قلی زاده از سایپا، امید نورافکن از استقلال.

مهاجمان: علیرضا جهانبخش از آلکمار، کریم انصاری فرد از المپیاکو، کاوه رضایی از شارلوا، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد از هیرنوین، سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس، علی علیپور از پرسپولیس، ساسان انصاری از سپاهان.

برخی منابع  این لیست را تایید کردند و کی روش هم در اردو های اخیر نشان داده است که به بازیکنان فوق بیشتر از دیگران اعتقاد دارد و احتمال تغییر در این فهرست  زیر 5 درصد است.