دروازه بان تیم ملی به آلمان یا انگلیس می رود

علیرضا حقیقی، دروازه بان ایرانی تیم اسکیلستونا این روزها با پایان لیگ سوئد به کشورمان بازگشته است و تمرینات آماده سازی اش را در تهران پیگیری می کند.

در روزهای اخیر مباحث زیادی درباره پیشنهاد تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان به این دروازه بان ملی پوش مطرح شد اما از آنجاییکه حقیقی همواره ثابت کرده در ایران تنها برای پرسپولیس به میدان می رود پیشنهاد این تیم ها را رد کرده است.

البته در روزهایی که علیرضا بیرانوند، تصمیم گرفته بود برای گذراندن خدمت سربازی اش به تراکتورسازی برود علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به حقیقی پیشنهاد داد به تیم محبوبش بازگردد. این موضوع با توجه به درخواست های فراوان هواداران پرسپولیس از حقیقی تا حد زیادی جدی شد اما با تصمیم بیرانوند برای ادامه حضور در جمع سرخ پوشان پایتخت انتقال دروازه بان اصلی تیم ملی در جام جهانی 2014 به این تیم هم منتفی شد. به هر حال حقیقی به هیچ وجه قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد.

از طرفی با توجه به درخشش حقیقی در تیم قعرنشین اسکیلستونا و انتخاب او به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر لیگ سوئد، برخی تیم های انگلیسی و آلمانی برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه دست به کار شده اند و احتمال دارد حقیقی در فاصله 6 ماه تا آغاز جام جهانی روسیه راهی یکی از لیگ های معتبر فوتبال در قاره سبز شود.