تدارک اساسی رقیب استقلال برای قهرمانی آسیا

درست در روزهایی که بحث پیشنهاد قهرمان عربستان به ستاره فوتبال امارات جنجال ساز شده است رسانه های این کشور از برنامه های چند میلیون دلاری سران این باشگاه برای زمستان خبر دادند و مدعی شدند در کنار خرید ستاره های جدید، تمدید قرارداد ستاره های ملی پوش و فعلی الهلال نیز در دستور کار این باشگاه قرار گرفته و باعث جابه جایی رکوردهای زیادی شده است.

سایت عاجل عربستان، اولویت‌های تیم الهلال در فصل نقل ‌و انتقالات تمدید قراردادهای عبدالله العطیف و یاسر الشهرانی است. 2 بازیکن کلیدی تیم الهلال با مبالغ نجومی بالغ بر 11 میلیون ریال سعودی به بازی در این تیم ادامه خواهند داد. باشگاه الهلال همچنین با توجه به تصمیم جدایی ماتیاس پریتاس، بازیکن اروگوئه‌ای قصد جذب عمر عبدالرحمن، بازیکن سال فوتبال آسیا و عضو تیم العین امارات را گرفته است.

سایت عربستانی در خصوص خرید ستاره اماراتی نوشت:« انتقال عبدالرحمن برای الهلالی‌ها آسان نخواهد بود؛ اما این تیم نیاز به چنین بازیکنی برای ایفای نقش کلیدی دارد. ادواردو، بازیکن برزیلی تیم الهلال نیز به دلیل مصدومیت مدت‌ها از ترکیب دور خواهد بود و همین مساله نیز جذب عبدالرحمن اماراتی را با اهمیت دوچندان مواجه می‌کند».

همچنین رسانه های سعودی از بررسی رزومه چند ستاره خارجی دیگر توسط سران باشگاه الهلال خبر داده و مدعی شدند هیچ بعید نیست رامون دیاز با خرید یک ستاره آرژانتینی با رقم چند میلیون دلار دوباره تمام نگاه ها در بازار زمستانی را معطوف به باشگاه متمول شهر ریاض کند.

الهلال عربستان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران و الریان قطر قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز با بازی مرحله پلی‌آف از میان تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین انتخاب خواهد شد.