احتمال بازگشت لژیونر ایرانی به ترکیب اصلی تیم هلندی

رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش تیم هیرنفین هلند در چند هفته اخیر در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشته و همواره نیمکت نشین بوده است.

یورگن استرپل سرمربی 48 ساله تیم هیرنفین در مصاحبه ای با در خصوص استفاده از هنک فرمان بازیکن 26 ساله هلندی به جای رضا قوچان نژاد گفت: واضح است که هنک فرمان به دلیل عملکردش در حال حاضر نسبت به رضا قوچان نژاد اولویت دارد. هنک تاکنون ثابت کرده که از مهارت بالایی در گلزنی برخوردار است و این مسئله بسیار حائز اهمیت است. البته من فکر می کنم هنک و رضا می توانند در کنار هم بازی کنند و احتمال دارد که در بازی های بعدی این ترکیب را امتحان کنیم.

قوچان‌نژاد پیش از این  درباره عملکردش در هیرنفین و دلیل افت خود در فصل جاری گفته بود: من فصل گذشته ۲۰ گل برای هیرنفین به ثمر رساندم. بازیکن مهمی در تیم بودم و توانستم بهترین بازیکن سال باشگاه شوم. این فصل هم شانس‌هایی برای گلزنی داشتم که این فرصت‌ها را از دست دادم. هر بازیکنی فراز و نشیب دارد و با چنین دوره‌ای روبه‌رو می‌شود و این همان چیزی است که من در حال حاضر با آن روبه‌رو هستم. باید این شرایط را بپذیرم و در ادامه تلاش کنم، با خوشبینی و تلاش بیشتر بار دیگر برای تیمم گلزنی کنم.