اظهارات گرشاسبی درباره مذاکرات با مسئولان ریز اسپور ترکیه

حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور ترکیه به کشورمان سفر کرد، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با او را مطرح و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد: سفر ما نیز با سفر رئیس جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد. در این ارتباط جا دارد از مساعدت‌های ویژه دفتر رئیس جمهور، وزارت امور خارجه کشورمان، وزیر ورزش و جوانان و همین طور حسین‌پور، رئیس تشریفات ریاست جمهوری که در پیگیری و به نتیجه رساندن این موضوع باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن را یاری رساند، تشکر و قدردانی کنیم. 

گرشاسبی افزود: در این سفر چهار روزه، طی چند نوبت با مقام‌ها و مسئولان باشگاه ریز اسپور تشکیل جلسه دادیم و در نهایت به توافق‌های خوبی رسیدیم. درباره جزئیات این توافق در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت اما به طور قطع حاصل تمام این تلاش‌ها آن خواهد بود که مشکلات پیش رو و سوء تفاهم‌های پیش آمده مرتفع خواهد شد.

او  با اشاره به صعود روز گذشته سرخپوشان به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بابت این پیروزی به هواداران و اعضای تیم تبریک و خسته نباشید بگویم. جام حذفی همیشه عرصه خلق شگفتی‌ها است و همین مسئله کار را برای تیم‌های بزرگ سخت و دشوار می‌کند. از سوی دیگر بچه‌های ما تحت فشار مسابقات فشرده هستند اما توانستند قدرت فنی و اراده خودشان را بار دیگر به رخ بکشند و اکنون باید برای بازی بعدی خود آماده شوند. به طور حتم بخش زیادی از این اراده‌ای که در بازیکنان وجود دارد به علت  هواداران است و اینکه می‌خواهند آنها را بیش از پیش خوشحال کنند و هواداران هم مثل همیشه با حضور خود در ورزشگاه و حمایت از تیم و باشگاه‌ خود در عرصه‌های گوناگون این انرژی را مضاعف خواهند کرد.