کاپیتان بارسلونا در تیررس چینی ها

در حالی که جدایی ماسکرانو از بارسلونا تقریبا قطعی شده و باشگاه هبی چاینا فورچون به دنبال اوست، به نظر روند انتقال بازیکنان با تجربه این تیم به چین، با ماسکرانو خاتمه نخواهد یافت. هافبک-مدافع آرژانتینی از نیمکت نشینی در بارسا خسته شده و در تلاش است که راهی تیم دیگری از جمله باشگاه‌های چینی شود. هبی چاینا فورچون پیشنهاد خوبی ارائه کرده و ماسکرانو به دنبال جدایی است.

 

با این حال، نام ستاره دیگری نیز در فهرست خرید باشگاه‌های چینی قرار گرفته است. آندرس اینیستا، کاپیتان 32 ساله بارسا نیز مورد توجه چینی ها قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که کاپیتان بارسا در زمستان این تیم را ترک کند. این در حالیست که اینیستا در تیم والورده از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنان به عنوان بازیکن فیکس توپ می‌زند. او در 11 بازی از 12 بازی لالیگا فیکس بوده و همچنین در 4 بازی از 6 دیدار چمپیونزلیگ از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

از سوی دیگر، انگیزه کسب نهمین قهرمانی لیگ و پنجمین قهرمانی چمپیونزلیگ با توجه به روند خوب بارسا در این فصل و همچنین جام جهانی که در تابستان برگزار می‌شود، می‌تواند مانع جدایی او شود.  دوست صمیمی اینیستا یعنی ژاوی که مثل اینیستا فوتبالش را از بارسا آغاز کرده بود، مسیری متفاوت پیش گرفت و راهی قطر شد؛ ولی آندرس نمی‌خواهد چنین مسیری را در دوران فوتبالش طی کند و تنها و تنها به بارسلونا فکر می‌کند.