رای کمیته تعیین وضعیت درباره شکایت علی کریمی از نفت

علی کریمی و دستیارانش که پس از جدایی از نفت تهران به‌خاطر مطالبات‌شان از این تیم شکایت کرده بودند، رای خود را از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گرفتند.

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت که رسیدگی به پرونده  علی کریمی، آرمین بیابانی و علیرضا امامی‌فر از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به‌اتمام رسیده و رای آن هم صادر شده است.

بر این اساس و طبق اعلام وثوق احمدی، باشگاه نفت به‌جهت نقض قرارداد و فسخ غیر موجه قرارداد علی کریمی به‌پرداخت مبلغ 22 میلیارد ریال به‌عنوان غرامت و همچنین مبلغ 440 میلیون ریال به‌‌عنوان هزینه رسیدگی محکوم شد.

باشگاه نفت در پرونده علیرضا امامی‌فر به پرداخت 2 میلیاد و 250 میلیون ریال به به‌عنوان غرامت و 45 میلیون ریال بابت هزینه رسیدگی محکوم شد. در پرونده آرمین بیابانی نیز باشگاه نفت باید یک میلیارد و 80 میلیون ریال به‌عنوان غرامت و 600 هزار ریال بابت هزینه رسیدگی پرداخت کند.

پرونده‌ها از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی هستند و مطابق مفاد رای، باشگاه نفت تهران باید تا 30 روز نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کنند. آرا چهارشنبه هفته گذشته صادر و پنجشنبه نیز به سازمان لیگ ابلاغ شده‌ است.