طلسم شماره ۷ استقلال همچنان ادامه دارد

 تیم فوتبال استقلال در ۲ فصل حضور علیرضا منصوریان در این تیم نتوانست آن طور که باید بازیکنان مورد نیاز را در ابتدای هر فصل جذب کند و این موضوع باعث شد تا بیشترین ضرر را برخی بازیکنان و البته از همه مهم‌تر تیم استقلال ببیند.

بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی بود که ابتدای فصل گذشته با سر و صدای زیاد جذب استقلال شد و با پوشیدن پیراهن شماره ۷ این تیم موفق به گلزنی در استقلال نشد تا زمزمه‌های رفتن او در پایان نیم فصل نخست به گوش برسد.

بازیکنی که با هزار آرزو و اجازه از فرهاد مجیدی پیراهن شماره ۷ را بر تن کرده بود، اما نه خبری از عملکرد خوب بود و نه درخشش. این بازیکن در نیم فصل سال گذشته با بخشیدن طلبش از استقلال جدا شد تا در تیم دیگری به فوتبال خود ادامه دهد.

با توجه به سرنوشت بختیار در استقلال همین روند برای حسن بیت سعید رخ داد.

حسن بیت سعید مهاجم استقلال خوزستان که در ابتدای فصل با سر و صدای زیاد به تیم هم نام تهرانی پیوست همانند بختیار نتوانست در این تیم نقش آفرینی کند.

حسن بیت سعید با قراردادی میلیاردی به استقلال تهران پیوست و این بازیکن هم پس از پوشیدن پیراهن شماره ۷ استقلال نه تنها گلزنی نکرد بلکه همانند بختیار در اولین نیم فصل قراردادش را فسخ کرد.

پیراهن شماره هفتی که نه برای بختیار کار ساز بود و نه بیت سعید.رحمانی و بیت سعید بازیکنانی بودند که قبل از آمدن به تیم استقلال در تیم‌های خود عملکرد خوبی داشتند، اما آن‌ها در جمع آبی پوشان پایتخت با وجود قرارداد‌های میلیاردی و ارث فرهاد مجیدی نتوانستند قدم مثبتی را برای استقلال بردارند.

بدون شک مهاجمانی که در آینده به استقلال می‌پیوندند با وجود سرنوشت بختیار و بیت سعید پیراهن شماره ۷ را بر تن نمی‌کنند و شاید هم اصلا پیراهن شماره ۷ برای این ۲ بازیکن نحسی نداشته و آن‌ها در تیم بزرگی همچون استقلال جواب ندادند.

هر چه که بود گذشت و ۲ بازیکن پس از ورود به استقلال و انتخاب شماره ۷ سرنوشت یکسانی را تجربه کردند. تجربه‌ای که با سر و صدای زیاد آغاز و تا نیم فصل به پایان نرسیده خاموش شد.