واکنش عضو کمیته فنی استقلال به جدایی بیت سعید

محمد نوری  در مورد جدایی حسن بیت‌سعید از استقلال و اینکه چرا این بازیکن نتوانست در این تیم موفق باشد اظهار داشت: هر بازیکنی که به استقلال می‌آید باید شرایط تیم را درک کند و تلاشش زیاد باشد. کسی که در استقلال است می‌تواند از این تیم به‌عنوان سکوی پرتاب استفاده کند، اما بعضی‌ها تلاش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: بیت‌سعید بازیکن فوق‌العاده‌ای در استقلال خوزستان بود، اما شرایط در استقلال فرق می‌کند او از شرایط آرمانی بدنی دور شده بود و البته شاید ممکن است در تیم دیگری باز هم موفق شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا خرید‌های اول فصل منصوریان برای این تیم مثمره‌ثمر نبوده اند گفت: منصوریان از دوستان من هستند نمی‌خواهم ناراحتش کنم، اما خرید‌های خوبی انجام نداد مثلاً الان استقلال در یک پست ۶ بازیکن دارد و در پست دیگر بازیکن خوبی ندارد.

نوری خاطرنشان کرد: منصوریان بیشتر از اینکه کارشناسی خرید کند، احساسی خرید کرد. او یا کسانی که به او مشورت می‌دادند نتوانستند خرید‌های خوبی داشته باشند. منصوریان به جای اینکه دنبال پر کردن ضعف‌های تیم باشد دنبال جذب ستاره تیم‌های دیگر بود. ضمن اینکه باشگاه هم کاملاً تمام خواسته‌های منصوریان را برآورده کرد. حالا شرایط طوری است که باید با همین وضعیت پیش برویم تا ببینیم چه می‌شود.

وی درباره وضعیت هرایر مگویان هم عنوان کرد: مشکل مگویان حل می‌شود و خیلی مشکل حادی نیست. قطعاً تصمیمی می‌گیرم که به صلاح هر دو طرف باشد.