رفتاری که باعث شرمندگی پرسپولیسی ها شد

ابوالفضل روغنی در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه با سرپرستی جدید مدیریت می‌شود، ما یک تغییر نگاه هم خواهیم داشت و از این پس باشگاه پرسپولیس خانه خبرنگاران است و رسانه‌ها می‌توانند اینجا حضور فعال داشته باشند. تصمیم داریم از طریق کنفرانس پاسخگوی خبرنگاران باشیم. هر موضوعی باشد هیئت مدیره و مدیرعامل پاسخگو خواهند بود. هدف‌مان این است که مانند فصل قبل تیم قدرتمندی داشته باشیم.

همچنین جعفر کاشانی در این نشست خبری گفت: امروز باشگاه پرسپولیس تصمیمی بزرگ اتخاذ کرد که سال‌ها آرزوی من بود و آن هم حضور شما رسانه‌هاست. سیاست جدید باشگاه این است که برای خبرنگاران ارزش زیادی قائل شود چرا که ما می‌دانیم شما اصحاب رسانه هستید که مسائل را بزرگ و کوچک می‌کنید و خوب نیست که در خیابان منتظر مانده تا مصاحبه‌ای با اعضای باشگاه بگیرید.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها که شما را در خیابان می‌دیدم خجالت می‌کشیدم، نه در شأن شما و باشگاه بود که این شرایط ادامه پیدا می‌کرد. در حال حاضر خیلی خوشحالم که یکی از آرزوهایم تحقق پیدا کرد و همه شما را در یک سالن در کنار هم می‌بینم و آماده‌ام تا به سوالات پاسخ دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ وقت این فرصت پیش نیامده بود که همه شما در چنین شرایطی دور هم جمع شده و سوالات خود را مطرح کنید. مطمئنا جایگاه شما خیلی بالاتر از اینهاست، اهداف باشگاه مشخص است و ما ارزش و احترام زیادی برای شما قائل هستیم، شما هستید که خوبی‌ها را بزرگ کرده و تبدیل به فرهنگ می‌کنید چیزی که جامعه به آن نیاز دارد و من بار دیگر آرزو می‌کنم پرسپولیس تبدیل به باشگاه بزرگی شود و اهداف بزرگی را دنبال کند.