سرمربی نفت انتخاب نشود با سپیدرود بازی نمی کنیم

درباره تمرین نکردن بازیکنان نفت تهران اظهار کرد: قرار بود امروز(دوشنبه) آتیلا حجازی در تمرینات نفت تهران شرکت کند اما حتی پیش از اینکه او به عنوان سرمربی جدید نفت انتخاب شود، بازیکنان تصمیم گرفته بودند  تا زمان حل نشدن  مشکلات در تمرین شرکت نکنند.

او ادامه داد: به ما اعلام کردند ساعت ۱۴ امروز تمرین نفت با حجازی شروع می شود و به همین دلیل با وجود قرار قبلی به ورزشگاه تهرانسر آمدیم اما تا ساعت ۱۵:۳۰ خبری از حضور حجازی و جهانیان در تمرین نشد. در نهایت جهانیان با علی عزتی تماس گرفت و اعلام کرد تمرین امروز تعطیل است.

با این وضعیت نفت منحل می شود

نصرتی درمورد تداوم‌ بلاتکلیفی های نفت تهران و اینکه به نظر می رسد آتیلا حجازی تاکنون با این تیم قرارداد امضا نکرده است، گفت: اطلاعی از قرارداد نبستن حجازی ندارم اما بلاتکلیفی در نفت موج می زند. مانند فرزندانی هستیم که پدر و مادرشان قصد جدایی از همدیگر را دارند و تکلیف آن ها مشخص نیست. معلوم نیست که گلمحمدی درست می گوید جهانیان یا هیئت واگذاری. به نظرم اگر شرایط همینطور پیش رود نفت تهران منحل می شود. اگر این اتفاق امسال نیفتد قطعا سال بعد رخ می دهد.

مدافع نفت تهران درباره دیدار آتی این تیم مقابل سپیدرود رشت تصریح کرد: هرچند سپیدرود هم وضعیت خوبی ندارد اما دست کم سرمربی و مالکش مشخص است. حواشی تیم نفت تهران بسیار بیشتر از سپیدرود است و بعید می دانم این تیم مشکلات ما را داشته باشد. سپیدرود بودجه محدودی دارد و همین‌امر مشکلات کوچکی را برای این تیم به وجود آورده است اما مالک نفت مشخص نیست. یک روز گلمحمدی می گوید پرونده جهانیان باطل شده است و مجوز ندارد. جهانیان می گوید مجوز داریم، هیئت واگذاری و بیژن تاجیک می گویند مشکلات رفع می شود اما همچنان بلا تکلیف هستیم.

او ادامه داد: زمانیکه یک تیم دچار مشکل می شود تمام مسئولان آن برای رفع مشکل تلاش می کنند اما با وجود اینکه مدت زمان زیادی از آغاز مشکلات نفت می گذرد هیچ اتفاقی نیفتاده است. از سال گذشته این مشکل حل نشده است. نفت از سال گذشته درگیر مشکلات متعددی شده است و در این زمان باید این مشکلات برطرف می شد.

نصرتی درباره تغییرات متوالی سرمربی نفت تهران بیان کرد: انتخاب آتیلا حجازی به عنوان سرمربی نفت گمانه زنی است و فعلا تحقق پیدا نکرده است. قرار بود او و جهانیان امروز به تمرین نفت بیایند اما نیامدند. به ما اعلام کرده اند تمرینات قرار است فردا در زمین دانشگاه آزاد برگزار شود.

برای رفع مشکلاتمان به دیدار مهدی تاج می رویم

او درباره احتمال حضور بازیکنان نفت تهران در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای اعتراض به مشکلات این باشگاه اظهار کرد: اگر وضعیت به همین شکل پیش رود قطعا در روزهای آتی به دیدار مهدی تاج می رویم و مشکلاتمان را با رئیس فدراسیون در میان می گذاریم. به هر حال اگر مشکلات رفع نشود به زودی به دیدار تاج می رویم.

نفت تهران یک هزارم عظمت پاس را ندارد

نصرتی درباره احتمال فروپاشی نفت تهران مانند پاس، دیگر تیم ریشه دار پایتخت گفت: نفت یک هزارم عظمت پاس را هم ندارد. پاس تهران‌ را هبه کردند و داستانش با این تیم تفاوت دارد.

نصرتی درمورد پیشنهاد چند تیم لیگ برتری به بازیکنان نفت بیان کرد: برخی بازیکنان نفت پیشنهاد دارند و نمی دانند آن را با چه کسی درمیان بگذارند. هیچ چیز مشخص نیست و افرادی مانند من هم تنها به عشق فوتبال و خانه نشین نشدن به تمرین می آییم.

سرمربی نفت انتخاب نشود با سپیدرود بازی نمی کنیم

مدافع تیم نفت تهران درباره اینکه در صورت انتخاب نشدن سرمربی آیا بازیکنان این تیم حاضر می شوند برای دیدار با سپیدرود به رشت بروند، گفت: به هیچ وجه چنین کاری انجام نمی دهیم. چگونه بدون مربی به رشت برویم. به هر حال یکی باید تیم را هدایت کند.

او درباره اینکه احتمال دارد جهانیان تصمیم بگیرد محمد نصرتی و محسن بنگر را برای بازی با سپیدرود به عنوان سرمربی انتخاب کند، تصریح کرد: نمی دانم جهانیان چه حسابی می کند اما به هیچ عنوان سرمربیگری نفت را قبول نمی کنم. شرایط به حدی بحرانی است که نمی توانیم با اینگونه کارها به جایی برسیم. بازی حساس و ۶ امتیازی با سپیدرود داریم چراکه وضعیت این تیم هم در جدول مساعد نیست و نمی توانم چنین امری را قبول کنم.