رکورد  فوق العاده گلزنی پرسپولیس برانکو

شروع برانکو در پرسپولیس، با یک رکوردشکنی همراه بود. پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ چهاردهم تا هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم، به همه حریفانش گل زد و با گلزنی در ۳۵ بازی پیاپی، یک رکورد جدید در تاریخ لیگ برتر خلق کرد. پرسپولیسی‌ها در لیگ پانزدهم، فقط یک بازی گل نزدند اما در لیگ شانزدهم، کمی دفاعی‌تر شدند و ۶ بازی را بدون گلزنی تمام کردند.

این فصل پرسپولیس، هم مثل لیگ پانزدهم خط حمله گلزنی در اختیار دارد و هم مثل لیگ شانزدهم سخت گل می‌خورد. فقط در دو بازی نیم فصل اول با پیکان و پدیده، پرسپولیس نتوانست به حریفش گل بزند و با گلزنی در ۱۳ بازی دیگر، از این حیث رکوردار فعلی لیگ برتر است. بدترین تیم هم استقلال بوده که ۹ بازی نتوانسته دروازه حریفش را باز کند.

رکورد گلزنی پرسپولیس برانکو در مجموع این سال‌ها، فوق العاده است. برانکو ۵ بازی در لیگ چهاردهم، ۳۰ بازی در لیگ پانزدهم، ۳۰ بازی در لیگ شانزدهم و تا حالا ۱۵ بازی در لیگ هفدهم سرمربی پرسپولیس بوده است. یعنی پرسپولیس، ۸۰ بازی در لیگ برتر با مربیگری برانکو برگزار کرده و در ۷۱ بازی، توانسته دروازه حریفش را باز کند. گلزنی در تقریبا ۸۹ درصد مسابقات، که آماری فوق العاده برای برانکو و تیم آماده‌اش محسوب می‌شود. مربی که قبل از دفاع، گل زدن را به پرسپولیس یاد داد و بدون بهترین گلزنش هم این روند را ادامه می‌دهد.