تارتار: محکوم به برد هستیم/با تمام قوا در مسابقات شرکت خواهیم کرد

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: در این مسابقه برای بردن وارد زمین می‌شویم، ما یک نیم فصل خوب را پشت سر گذاشتیم و از هواداران می‌خواهم فردا به مانند همیشه تنهای‌مان نگذاشته و حمایت خوبی از تیم داشته باشند. بازی بسیار سختی پیش رو داریم آن هم مقابل تیم گسترش فولاد که امتیازات خوبی کسب کرده است و فوتبال را به خوبی روی زمین بازی می‌کند اما ما در این بازی برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد. امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم و در نیم فصل اول بهترین نتیجه‌گیری را در بازی‌های خانگی داشتیم.

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به بازی‌های خوبی که انجام داده‌ایم و نتایج خوبی که کسب کرده‌ایم باید در این بازی هم پیروز شویم تا خیال خودمان را راحت کنیم تا در بالای جدول قرار بگیریم و سعی کنیم این روند را تا پایان لیگ ادامه دهیم. امیدوارم فردا هواداران هم به ورزشگاه بیایند. هواداران مطمئن باشند ما با تمام قوا در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی در مورد جذب بازیکن جدید نیز اظهار داشت: احتمالا یکی دو بازیکن را به جمع‌مان اضافه کنیم و شاید یکی دو بازیکن را هم جا‌به جا کنیم. جا دارد که تشکر کنم از بازیکنان تیمم که وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های بزرگ داشتند به تیم‌شان پایبند هستند.

تارتار درباره شایعه جدایی ارسلان مطهری از این تیم گفت: مطهری در بازی آخر که ما در تهران مقابل نفت داشتیم دچار آسیب‌دیدگی شد و این آسیب‌دیدگی به بدنه تیم ما ضربه وارد کرد. امیدوارم او به شرایط خوبش برگردد، اما فعلا این بازیکن کنار ما خواهد بود.

سرمربی تیم پارس‌جنوبی درباره این که چقدر روی تیم گسترش فولاد شناخت دارید؟ یادآور شد: تیم‌هایی که فیروز کریمی آنها را هدایت می‌کند معمولا در بحث مالکیت توپ عملکرد قویی دارند چون با حوصله بازی می‌کنند. ما روی نقاط ضعف آنها کار کرده‌ایم و امیدواریم که از همین جهت بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. با توجه به این که سالیان‌ سال شاگرد فیروز کریمی بودم با تفکراتش آشنا هستم. من می‌دانم که باید برنامه خوبی را مقابل تیمش ارائه دهم. ما باید از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و نقاط قوت‌شان را از کار بیندازیم.

تارتار در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که چرا حسین پورامینی که در اصل هافبک تهاجمی است در پست هافک دفاعی بازی می‌کند، خاطر نشان کرد: سیستم بازی ما 2-4-4 است و حسین چه کنار نقی‌زاده و چه سالاروند آزادی عمل بیشتری دارد. برای ما خوب کار می‌کند و فوق‌العاده از عملکردش راضی هستیم. به هر حال قالب تیمی ما اینگونه است. ما به هر حال از بچه‌های تیم‌مان رضایت داریم.

سرمربی تیم پارس‌جنوبی در مورد این پرسش که فیروز کریمی سال گذشته بعد از شکست تیم شما در مصاحبه‌ای گفته بود که هنوز فوت کوزه‌گری را به دامادم (تارتار) یاد نداده‌ام، واکنش نشان داد و گفت: ما کاری به گذشته‌ها نداریم به نظرم سال گذشته شرایط برعکس بود، کریمی مدت زمان زیادی بود که با تیمش کار می‌کرد و برعکس ما تازه به پارس‌جنوبی آمده بودیم اما امسال ما با این تیم یک‌سال و نیم است که کار می‌کنیم و ایشان تازه به گسترش فولاد اضافه شده‌ است. در این بازی شرایط متفاوت‌تر از سال گذشته است اما کار سختی داریم، چرا که باید مقابل مربی بزرگی چون فیروز کریمی بازی کنیم. ما محکوم به برد هستیم تا اجازه ندهیم که فاصله با صدر جدول بیشتر شود.