مجیدی چرا و به کجا می رود؟

سرویس ورزشی افکار نیوز - کاپیتان استقلال بحث جدایی اش از جمع آبی پوشان را در پایان فصل گذشته بر سر زبان ها انداخت. او که هنوز با استقلال قرارداد داشت در پایان فصل دهم لیگ برتر تهران را ترک کرد و قصد بازگشت هم نداشت اما تماس های مکرر فتح الله زاده با او سبب شد در نهایت کاپیتان استقلال متقاعد شود که یک فصل دیگر هم استقلال را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی افکار، در این بین یکی از مهمترین مشکلات مجیدی در طول فصل جاری مسائل خانوادگی وی بوده است. مجیدی در طول ماه هایی که فصل یازدهم لیگ برتر در حال برگزاری بود در تمام بازی های خانگی استقلال اولین نفری محسوب می شد که ورزشگاه را ترک می کرد. در بدو کار این موضوع برای کسی اهمیتی نداشت اما پس از چند هفته وقتی از مسئولان تیم در این خصوص سوال شد، در پاسخ گفته شد که چون فرزندان او در خانه تنها هستند مجیدی ترجیج می دهد هرچه سریع تر به خانه اش بازگردد.


پیشنهاد خوب یک تیم اماراتی به کاپیتان آبی‌ها

در نیم فصل بازیکنان می‌توانند باشگاه خود را تغییر دهند. معمولاً بازیکنانی تن به این کار می‌دهند که با پیشنهاد خوبی روبرو باشند. اکنون فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال با چنین پیشنهادی روبرو است. فرهاد از یک تیم اماراتی پیشنهاد دارد. او درباره اینکه نام تیم خواهانش چیست هنوز حرفی نزده اما به نظر می‌رسد تیم خواهان کاپیتان استقلال از قدمت و سابقه مطلوبی در لیگ این کشور برخوردار باشد. مجیدی فصل پیش هم از یک تیم اماراتی پیشنهاد داشت.

از یاد نمی‌رود که باشگاه الجزیره امارات چگونه قصد داشت با پرداخت ۲ میلیارد تومان کاپیتان استقلال را به تیم خود ببرد اما مجیدی به خاطر هواداران استقلال از این پیشنهاد خوب مالی صرفنظر کرد. حالا یکی دیگر از تیم‌های اماراتی فرهاد را می‌خواهد. قطعاً پیشنهاد رسیده از نظر مالی آنقدر مطلوب است که مجیدی را اغوا کند اما سوال این است که آیا کاپیتان آبی‌ها اغوا خواهد شد یا خیر؟! آیا مجیدی به پیشنهاد رسیده پاسخ مثبت خواهد داد یا همچنان در خدمت استقلال و هوادارانش خواهد بود؟!

آنچه در روزهای گذشته بر مجیدی گذشت

شعارهای یکپارچه هواداران استقلال در تشویق مجیدی برای عدم جدایی این این تیم، کاپیتان استقلال را به شدت به فکر فرو برد. تا حدی که این بازیکن در رختکن حال و هوای کاپیتان یک تیم پیروز را نداشت و دائم با خودش کلنجار می رفت.

از سوی دیگر اتفاقات روی سکوها و خواهش هواداران استقلال از مجیدی برای نرفتن، با کاپیتان استقلال کاری کرد که او پیش از آنکه تصمیمش را برای جدایی از استقلال قطعی کند در آخرین ساعات شب گذشته بار دیگر با پرویز مظلومی صحبت کند. البته اینکه در این تماس تلفنی چه مسائلی مطرح شد را کسی نمی داند اما قطعا مظلومی با طرح بسیاری از مسائل مختلف سعی داشته مجیدی را منصرف کند.

طی روزهای آینده مشخص خواهد شد که آیا مجیدی دوست دارد نیم فصل از استقلال جدا شود یا خیر. بی‌گمان اگر مجیدی حرف از رفتن به این تیم اماراتی بزند هیچ یک از هواداران استقلال خوشحال نخواهند شد و علی فتح‌ا…‌زاده را مجاب می‌کنند کاپیتان آبی‌ها را همچنان در این تیم حفظ کند البته با توجه به اینکه مجیدی رابطه بسیار گرم و صمیمانه‌ای با فتح‌ا…‌زاده و مظلومی دارد خیلی بعید است که حتی با وجود دریافتی چشمگیر از این تیم اماراتی حاضر به ترک استقلال باشد اما به هر شکل بروز هر اتفاقی هم دور از ذهن نیست.