دو ستاره ای که به بازی پرسپولیس و فولاد نرسیدند

در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتبال، امروز تیم رده سومی فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان صدرنشین فعلی لیگ و مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس تهران خواهد بود.

جدال دو تیم اگرچه حساسیت‌های بسیاری دارد و قطعاً جزو بازی‌های جذاب این هفته لیگ خواهد بود اما جای خالی دو بازیکن در این نبرد سنگین احساس خواهد شد. دو بازیکنی که فصل گذشته در بازی برگشت که در اهواز برگزار شد، در ترکیب تیم‌های خود حاضر بودند و خودشان یکی از عوامل جذابیت آن دیدار بودند.

ساسان انصاری و مهدی طارمی، دو ستاره‌ای هستند که در دیدار فردای فولاد و پرسپولیس حضور نخواهند داشت و جای خالی آنها در مصاف حساس دو تیم احساس خواهد شد.

فصل پیش این دو بازیکن رقابت تنگاتنگی بر سر کسب عنوان آقای گلی لیگ با یکدیگر داشتند و همین رقابت باعث شده بود تا بازی برگشت فولاد و پرسپولیس در فصل قبل، جدا از نبرد دو تیم برای کسب سه امتیاز، دوئل دو مهاجم برتر لیگ در آن زمان نیز باشد.

البته در آن بازی هیچکدام از این دو بازیکن در امر گلزنی توفیقی نداشتند و با وجود تلاش زیاد، موفق نشدند گلی به ثمر برسانند تا برعکس جدال دو تیم که در پایان با سه گل به نفع پرسپولیس تمام شد، دوئل این دو مهاجم برنده‌ای نداشته باشد.

حالا بعد از گذشت ۱۱ ماه از آن بازی، فولاد و پرسپولیس یک بار دیگر در غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت آن هم در حالی که ساسان انصاری مهاجم فصل پیش فولاد حالا در سپاهان اصفهان حضور دارد و مهدی طارمی نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند پرسپولیس را در این بازی همراهی کند تا به این ترتیب در بازی فردا دیگر شاهد دوئل این دو مهاجم نباشیم.