قطبی: دوست داشتم مردم نیمه دوم بازی با واشاش را می‌دیدند

افكار نيوز: افشين قطبي پس از پيروزي يك بر صفر برابر واشاش مجارستان در گفتوگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: در اين بازي به اهداف مد نظر خود دست يافتيم و توانستيم در نيمه دوم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم.

وی در مورد دیدار بعدی برابر لاتزیو خاطرنشان کرد: در بازی با لاتزیو با نفرات اصلی به میدان می‌رویم و از بهترین بازیکنان خود استفاده خواهیم کرد. در ۲ بازی گذشته ترکیب تیم را تغییر دادیم تا تمام افراد را مورد آزمایش قرار دهیم و برای بازی سوم آماده شویم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به استفاده تمامی افراد در ۲ بازی گذشته عنوان کرد: برابر واشاش به بازیکنانی که مقابل ستاره سرخ بلگراد نتوانستند به میدان بروند بازی دادیم تا هماهنگی لازم بین آنها به وجود آید و همچنین نفرات اصلی ریکاوری انجام دهند.

قطبی تأکید کرد: با ۵ تعویضی که در این دیدار انجام دادم، برخی از بازیکنان جدید فرصت پیدا کردند تا توانایی خود را نشان دهند. موقعیت‌های زیادی در این دیدار به دست آوریم که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی با ابراز رضایت از تمام بازیکنان تصریح کرد: تمام بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و این موضوع بسیار با ارزش است و من از آنها راضی هستم. در نیمه اول سرعت بازی خوب نبود، اما با صحبت در بین دو نیمه توانستیم بازی خوبی در نیمه دوم به نمایش بگذاریم و پاس‌های صحیح زیادی را رد و بدل کنیم.

قطبی اظهار داشت: نتیجه دیدارها برای ما مهم نیست بلکه برای شناخت از بازیکنان و به دست آوردن ترکیب ثابت بازی می‌کنیم. هدف از برگزاری این دیدارها کسب اعتماد به نفس بازیکنان و هماهنگی بین آنها است.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: بسیار دوست داشتم مردم نیمه دوم تیم ملی دیدار برابر واشاش را مشاهده می‌کردند و می‌دانم که از عملکرد ملی‌پوشان راضی و لذت می‌بردند. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش ۲ دیدار دوستانه برگزار کرده و برابر ستاره سرخ بلگراد به تساوی یک بر یک دست یافت و مقابل واشاش مجارستان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
ملی‌پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود چهارشنبه شب در آرونزو دی کاتوره ایتالیا به مصاف لاتزیو می‌روند.
انتهای پیام /