مقابل پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با کمک خدا و حمایت هواداران می‌خواهیم 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم. آن‌ها در نیم‌فصل نخست در همه حال پشت تیم بودند و اجازه ندادند ما احساس تنهایی کنیم. من از آن‌ها می‌خواهم روز جمعه نیز سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند.

مهدی زاده تأکید کرد: امیدوارم حضور هواداران در بازی‌ها بیشتر شود و به آن‌ها قول می‌دهم اگر در ورزشگاه‌ها حضور پرشوری داشته باشند انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند و ما می‌توانیم رقبا را از پیش روی برداریم.

وی با اشاره به دیدارهای سخت پیش روی تصریح کرد: ما نیم‌فصل دوم می‌خواهیم امتیازات زیادی جمع کنیم و به‌طور حتم در این بازی‌های سخت با تمام قوا به میدان می‌رویم تا امتیازات کامل مسابقه را کسب کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره دیدار هفته قبل خاطرنشان کرد: بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم. درحالی‌که هر 2 تیم نیاز به 3 امتیاز بازی داشتند، خوشبختانه توانستیم امتیازات کامل این بازی را به خودمان اختصاص دهیم و هواداران را راضی به خانه‌هایشان بفرستیم.

وی درباره اینکه آیا احتمال می‌داد تیمش در این دیدار با 3 گل اختلاف به پیروزی برسد، گفت: ما در بازی جام حذفی به‌هیچ‌وجه سزاوار شکست نبودیم و در این دیدار هم با توجه به تمریناتی که داشتیم فکر می‌کردیم به پیروزی خوبی برسیم و خدا را شاکریم که توپ‌هایمان تبدیل به گل شد.