واکنش مدافع نفت به احتمال بازی نکردن در مقابل پرسپولیس

احمد آل‌نعمه پس از جلسه بازیکنان تیم نفت تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای روشن شدن وضعیت این باشگاه، اظهار داشت: آقای وثوق‌احمدی گفتند خبرهای خوبی در راه است. ان‌شاءالله تا 48 ساعت دیگر اتفاقات خوبی رخ بدهد و از این بلاتکلیفی خارج شویم. نفت یک تیم ریشه‌دار است که ما دوست داریم در تهران بماند. الان بدنه تیم‌های پرسپولیس و استقلال از بازیکنان نفت است. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد و همه در تیم نفت بمانند.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به این صحبت‌ها که گفتید دوست دارید نفت در تهران بماند، آیا قرار است نفت به یک شهر دیگر منتقل شود؟»، گفت: نه، منظورم این است که وقتی فقط چهار پنج بازیکن در تیم نفت بمانند، دیگر تیمی نمی‌ماند که در آن بازی کنیم.

بازیکن تیم نفت تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «آیا بندی در قراردادش دارد که بتواند یک‌طرفه با این تیم فسخ کند؟»، تصریح کرد: من نه، اما یکسری از بازیکنان‌مان با باشگاه فسخ کرده بود، اما زمانی که برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ آمدند، قبول نکردند، چون امضای مالک را قبول نداشتند. در این جلسه هم هیچ‌کس از مسئولان وزرات و باشگاه نفت حضور نداشت.

آل‌نعمه با اشاره به مربیگری‌اش در دیدار مقابل نفت تهران، خاطرنشان کرد: من فقط به‌عنوان بزرگ‌تر به‌عنوان سرمربی کار کردم، وگرنه ما نه مربی داریم و نه زمین.

وی راجع‌به وضعیت نفت تهران در دیدار هفته آینده خود مقابل پرسپولیس، یادآور شد: تیم ما الان جایی برای تمرین کردن ندارد و سرمربی هم نداریم. با این شرایط فکر نمی‌کنم مقابل پرسپولیس بازی کنیم.