خط و نشان مدافع نفت برای پرسپولیسی ها/ یقه آنها را می گیریم!

احمد آل نعمه درخصوص باخت نفت تهران مقابل فولاد خوزستان و شرایط عجیب و غریب این تیم برای بازی این خانگی اظهار داشت: باور کنید برای این بازی هیچ برنامه‌ای نداشتیم و اصلا قرار نبود بازی کنیم. نه سرمربی داشتیم و نه سرپرست و هیچ کاری نمی‌توانستیم انجام بدهیم.

وی ادامه داد: وضعیت به همین منوال بود که آقای فتاحی ما را توجیه کرد اگر بازی نکنیم در ادامه برای‌مان مشکل به وجود خواهد آمد و بعد از مشورت با بقیه بزرگتر‌های تیم و بازیکنان تصمیم به بازی گرفتیم. همانجا من به همراه محسن بنگر، علی عزتی و هاشم بیگ‌زاده ترکیب را انتخاب کردیم و من هم لب خط تیم را راهنمایی کردم.

مدافع نفت تهران درباره مالکان جدید این تیم و سرمربی جدید آنها، یعنی هومن افاضلی گفت: امیدوارم هرکسی می‌آید مشکلات را قبل از اینکه نقل و انتقالات تمام شود حل کند وگرنه خود جهانیان بود. دیدید در بدترین شرایط هم جلوی فولاد از آنها خیلی بهتر کار کردیم و فقط روی اشتباهات به گل نرسیدیم و دروازه خودمان را باز شده دیدیم.

وی ادامه داد: مقابل فولاد حق‌مان باخت نبود و و با اینکه از نظر ذهنی قبل بازی به خاطر استعفای آتیلا حجازی بهم ریخته بودیم، اما نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم سرمربی جدید بتواند کنار تیم بماند و دیگر برای او مشکل درست نکنند تا نیامده برود و بازهم روز از نو و روزی از نو شود.

آل نعمه درباره رویارویی با پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس حریف آسانی نیست و جدال با این تیم همیشه سخت است. امیدوارم مشکلات حل شود که اگر اینطور باشد باور کنید نفت قدرت شکست هر تیم بزرگی حتی پرسپولیس را دارد و یقه آنها را می‌گیریم. بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم که اگر از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشند با قدرت به میدان رفته و نتیجه دلخواه را می‌گیریم.             

وی افزود: با این حال کار آسان نیست و بازی مقابل پرسپولیسی است که دیگر تمرکزش روی لیگ برتر است، چون جام حذفی را از دست داده است. با این حال بازهم می‌گویم مشکلات مان حل شود برای این بازی سخت قضیه فرق خواهد کرد. آنها از جام‌حذفی حذف شدند و ما هم تلاش می‌کنیم تا تیم نیفتد. پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد ما هم برای نیفتادن تلاش می‌کنیم و از این هفته نفت واقعی را خواهید دید.