دست رد مربی استقلال به پیشنهاد نفتی ها

پرویز مظلومی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان از شرایط خوبی برخوردارند. بعد از دربی هنوز گلی دریافت نکردند، گلهای زیادی به ثمر رساندند و این تیم نشان داده که در فاز دفاعی و تهاجمی عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی تاکید کرد: شفر توانسته کارهای تاکتیکی خود را به بازیکنان القا کند و با بازگرداندن شرایط روحی و روانی خوب به تیم نقش موثری در موفقیت های استقلال داشته باشد. او خیلی از مشکلات را پیدا کرد، آنها از بین برد و الان استقلال همان تیمی شد که هواداران خواستار آن بودند.

سرمربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در ادامه لیگ ۴ هفته سخت را پیش رو دارد و باید با یک برنامه ریزی صحیح، این ۴ هفته را پشت سر گذاشته و مطمئن باشید با اتفاقاتی که فوتبال رخ می دهد و نتایج خوبی که استقلال کسب کرده قهرمانی این تیم غیر ممکن نیست. آبی پوشان این روزها از شرایط خوبی برخوردارند، فوتبال با برنامه ای بازی می کنند و شفر تغییرات زیادی در ترکیبش به وجود نمی آورد مگر اینکه بازیکنی، مصدوم و یا محروم شده باشد و همین مسئله باعث شد تا شاهد یک فوتبال زیبا، شناور و توأم با گل را از این تیم شاهد باشیم.

مظلومی در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی در تبریز همیشه برای استقلال سخت است. تراکتوری ها از شرایط میزبانی و هوادارانشان به بهترین وجه استفاده می کنند و نمی خواهند در ورزشگاه خودشان بازنده باشند اما استقلال این روزها از قدرت بالایی برخوردار است و اعتقاد دارم این دیدار بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود.

وی در خصوص حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال هم گفت: عملکرد او فوق العاده بود و توانسته از تجربیات رحمتی و مربیان خود استفاده کرده و حالا به یک گلر با اطمینان که هفته هاست گل نمی خورد تبدیل شده و اگر دچار غرور نشود و بحث رکورد را کنار بگذارد مطمئن باشید خیلی زود او به عنوان مسافر جام جهانی در روسیه خواهیم دید.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از نفت آبادان پیشنهادی داشته اید یا خیر، گفت: با نفت آبادان هیچ مذاکره ای نداشتم اما برای سرمربیگری نفت تهران از مسئولین این تیم پیشنهاد داشتم اما با توجه به شرایطی که این تیم داشتم صلاح دیدم که این پیشنهاد را رد کنم.

مظلومی در پاسخ به این سئوال که آیا در نیم فصل اول تغییرات محسوسی را در تیم های لیگ برتری نسبت به نیم فصل سال پیش دیده اید یا خیر گفت: متاسفانه باید بگویم پیشرفتی را در نیم فصل دوم ندیدم، تیم هایی مثل تراکتور، ذوب آهن و سپاهان از کورس خارج شدند و همین مسئله باعث می‌شود تا کیفیت مسابقات پائین آمده و پیشرفت محسوسی رادر لیگ نبینیم. تیم هایی هم مثل پارس جنوبی و پیکان شروع خوبی داشتند اما هرچه از لیگ گذشت آنها هم افت کرده و نتوانستند روند موفقیت خود را ادامه دهند ولی امیدوارم تیم ها با تقویت خود در نیم فصل دوم بتوانند عملکرد خوبی تا پایان فصل داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی را به عنوان پدیده در نیم فصل اول لیگ دیده اید یا خیر، گفت: ما جوانهای خوبی داریم اما من چون بیشتر بازیهای استقلال می بینم می توانم از حسین حسینی و مجید حسینی به عنوان پدیده یاد کنم که توانسته اند بازیهای خوبی از خود ارائه داده و نقش موثری در موفقیت تیمشان داشته باشند اما اعتقاد دارم در تیم های دیگر هم بازیکنان جوان آینده داری حضور دارند و می توانند در آینده ضامن موفقیت فوتبال کشورمان باشند.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر هفته شاهد بازیهای خوب همراه با گل های بسیار از تیم های لیگ برتری باشیم تا بتوانیم یک تیم ملی پرقدرت داشته و در جام جهانی روسیه موفق باشیم.