اقدام جالب "کی روش" برای تیم ملی

به نوشته سایت الیوم 24 ،علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با اسپوتنیک نیوز روسیه اعلام کرد به درخواست کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، برای آماده سازی روحی و روانی اعضای تیم ملی جهت بازی های جام جهانی 2018، فدراسیون فوتبال از روانشناسان بهره خواهد گرفت.

این سایت می نویسد: فدراسیون فوتبال ایران جدیت و عزم فراوانی را برای فراهم ساختن برنامه های آماده سازی تیم ملی قبل از جام جهانی 2018 از خود نشان داده است.

ایران در گروه دوم جام جهانی در اولین بازی به مصاف مراکش خواهد رفت و علاوه بر این تیم تیم های پرتغال و اسپانیا نیز در این گروه حضور دارند.

تازه ترین تصمیم فدراسیون فوتبال ایران استخدام چند روانشناس است. وظیفه این روانشناسان این است که آماده سازی روحی و روانی بازیکنان قبل از حضور آنها در جام جهانی است، زیرا فشار زیادی روی این تیم که ضعیف ترین تیم گروه تلقی می شود، وجود دارد.

کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است تمام شرایط (مادی ، روحی و روانی و حتی بازی های دوستانه) را برای تیم ملی مهیا کنند.

جوادی همچنین فاش کرد که فدراسیون فوتبال ایران برنامه ای مملو از دیدارهای دوستانه برای تیم ملی در نظر گرفته تا تیم ملی با آمادگی کامل وارد جام جهانی 2018 و بخصوص بازی اول که مهمترین بازی است، بشود.

وی افزود هواداران ایرانی می خواستند تیم ملی در گروه اول کنار روسیه قرار بگیرد اما نتیجه قرعه کشی ما را شوکه کرد و ما را در برابر قویترین تیم های آفریقا و اروپا قرار داد.

گفتنی است، مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه در 12 استادیوم و در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.