از انتهای جدول جدا می‌شویم

رضا عنایتی درباره شرایط دیدار تیمش با فولاد خوزستان گفت: احساس می‌کنم در روزی به میدان رفتیم که شانس با ما یار نبود، وگرنه باید حداقل ۳ گل را وارد دروازه حریف می‌کردیم.

وی افزود: با تیمی بازی داشتیم که بالانشین جدول لیگ برتر است اما بازیکنان من ایمان دارند که باید مقابل تیم‌های بزرگ و کوچک به شکلی بازی کنند که دست پر از میدان مسابقه خارج شوند.

عنایتی ادامه داد: احساس می‌کنم مشکی‌پوشان به شرایط آرمانی برگشته‌اند و روزگار خوشی در انتظار تیم ماست. تساوی مقابل ذوب‌آهن، شکست سپیدرود و حالا هم کسب یک امتیاز از اهواز نشان می‌دهد که اوضاع بهتر از این هم خواهد شد.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان درباره احتمال ماندن تیمش در لیگ برتر گفت: زود است درباره این قضیه صحبت کنیم؛ اما چیزی که مسلم است این که ما در هر بازی فقط به بردن فکر می‌کنیم و همین تفکر برای اینکه از انتهای جدول جدا شویم کافی است.

وی درباره جذب بازیکنان جدید به تیمش گفت: حنیف عمران‌زاده و حسین بهرامی که به تازگی به جمع ما اضافه شده بودند در دیدار با فولاد به میدان رفتند و قرارداد آقای گل لیگ گرجستان نیز، جمعه در دفتر باشگاه منعقد شد که فکر می‌کنم بتوانیم در دیدار با پرسپولیس او را نیز در اختیار داشته باشیم.

عنایتی با بیان اینکه با قاسم دهنوی به توافق نرسیدیم، اضافه کرد: احتمالا با جذب یک هافبک دفاعی پرونده نقل و انتقالات باشگاه را ببندیم و با قدرت خودمان را آماده دیدارهای باقیمانده در لیگ برتر کنیم.