عدم تکمیل پروژه های سفرهای استانی

حضور نماینده شهر یاسوج در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی هر چند برای مردم این شهر یک شب خاطره انگیز را در پی داشت اما حوادث ناگواری هم از کنار گوش جوانان یاسوجی گذشت که نیاز به توجه مسئولین دولت و وزارت ورزش وجوانان دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی افکار، حضور بیش از ۱۰۰ نفر از هواداران این تیم روی ساختمان نیمه کاره کنار ورزشگاه، قرار گرفتن بیش از ۱۰۰۰ نفر از تماشاگران روی پل عابر پیاده و پشت در ماندن تعداد زیادی از هواداران شهرداری یاسوج پشت درهای استادیوم باعثشد تا لحظه‌های خطرناکی را در حاشیه این مسابقه شاهد باشیم.

این در حالی است که دولت نهم در شصت و نهمین سفر استانی خود در شهر یاسوج پروژه ساخت ورزشگاهی را کلید زد که تا به حال کمتر از ۶۰ درصد آن تکمیل شده و مسئولان این وعده را داده‌اند که تا پایان سال ۹۰ این ورزشگاه تکمیل و آماده بهره برداری شود.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج که بحثساخت آن از اردیبهشت سال ۸۶ آغاز شده بود در طول ۴ سال و نیم گذشته فقط ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این در شرایطی است که دیدارهای تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان تماشاگران بسیاری را به ورزشگاه می‌کشاند.



در این بین لازم به ذکر است ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج تنها پرژه نیمه کاره دولت احمدی‌نژاد و محمد علی آبادی، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی نیست چراکه پروژه ساخت ورزشگاه‌های بسیاری در دولت‌های نهم و دهم در شهرهای مختلف کلید خورد که تاکنون یا ساخت آن‌ها نیمه کاره مانده و یا استادیوم‌های ساخته شده شرایط حرفه‌ای لازم را ندارند.

مهندس ناظر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در گفتگو با دوربین برنامه نود از اتمام ساخت این استادیوم تا پایان سال ۹۰ خبر داد. این در حالی بود که دوربین نود چهره عصبانی جوانان یاسوجی را نیز به تصویر کشید که از وعده‌های تو خالی مسئولان تربیت بدنی استان خود گله داشتند.

در همین راستا از استان گلستان نیز خبر میرسد در پی اجرایی نشدن مصوبه سفر اول هیئت دولت به استان گلستان در شهرستان علیآباد کتول در سال ۱۳۸۴ مردم این شهرستان برای سومین بار پس از برگزاری نماز جمعه هفته گذشته راهپیمایی کردند.