فردوسی‌پور: سیدحسین خیلی راحت OK داد به 90 بیاید

خبر حضور سیدحسین حسینی سنگربان جوان و موفق استقلال تهران در برنامه 90 که رسانه‌ای شد بلافاصله همبازیان او در استقلال به شوخی به او گفتند: «با رفتن به برنامه 90 با جام جهانی، رکوردشکنی و دروازه استقلال باید خداحافظی کنی چون ممکن است مصدوم شوی!»

آبی‌پوشان با سیدحسین شوخی می‌کردند و البته او هم این حرف‌ها را جدی نمی‌گرفت. استقلالی‌ها یک خاطره نه چندان خوب هم از حضور روزبه چشمی در برنامه 90 دارند. هافبک دفاعی آبی‌ها در بازی بعد از حضور در این برنامه رباط صلیبی پاره کرد و...

برخی اهالی خرافاتی فوتبال معتقدند مهمان شدن در این برنامه خوش‌یمن نیست و حتی یکی از بزرگتر‌های استقلال پس از مصدوم شدن روزبه چشمی در رختکن به او توپید و فریاد کشید: «مگه نگفتم نرو برنامه 90! چرا رفتی؟»

البته این حرف‌ها خرافات است و بسیاری از بازیکنان از جمله مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار‌ آزمون، ... و خیلی‌های دیگر پس از این برنامه خوشبخت شدند. دیروز وقتی با عادل فردوسی‌پور تماس گرفتیم که درخصوص دعوت سیدحسین حسینی بپرسیم، خیلی کوتاه به ما گفت: «مشکل خاصی برای دعوت از او نداشتیم. حسینی رکورد شکسته بود و به همین بهانه او را به برنامه دعوت کردیم که سیدحسین هم خیلی راحت OK داد بیاید.»