بازیکنان به بهترین نحو دین خود را ادا کردند

 برانکو درباره پیروزی پرسپولیس برابرمشکی پوشان خراسان اظهار کرد: در نشست خبری پیش از بازی بیان کردم بازی سختی پیش رو داریم که همین اتفاق هم امروز رخ داد. به بازیکنانم برای ارائه بازی درخشان و تلاش زیاد تبریک می گویم. سزاوارانه این بازی را پیروز شدیم.

بازیکنان به بهترین نحو دین خود را ادا کردند 

او ادامه داد: در ثانیه های پایانی هم به دنبال برد بودیم و بعد از اینکه  موقعیت های زیادی را از دست دادیم در ثانیه های پایانی گلزنی کردیم . از میزبان بازی که فضای خوبی در سکوها و زمین مسابقه ایجاد کرده بود تشکر می کنم. طبیعی بود که میزبان به دنبال نتیجه گرفتن در این بازی بود. پیش از هر چیز خوشحالم که هواداران تیم خود را شاد کردیم. همچنین خیلی خوشحالم که بازیکنان به بهترین نحو دین خود را ادا کردند. 

تیم ما به علت محرومیت ضعیف تر شده است 

برانکو درباره اینکه علی علیپور بار اصلی گلزنی در پرسپولیس را به دوش می کشد، بیان کرد: تیم ما نسبت به تیم های دیگر ضعیف تر شده است چرا که ما نمی توانیم بازیکن در فصل نقل و انتقالات بگیریم. طارمی آقای گل لیگ برتر از تیم ما جدا شد و علیپور هم حداکثر استفاده را از این موضوع کرد و تاکنون 12 گل زده است. امیدوارم منشا هم به تعداد گل های خود در زمان بازی اش در پیکان برسد. مهم این است که دیدگاه و فلسفه خود را تغییر ندادیم و موقعیت های گلی که بدست می آوردیم را تبدیل به گل می کنیم. در فصل جاری 2 بازی برابر پیکان والهلال عربستان را شکست خوردیم. 

برخورد بیرانوند و انصاری طبیعی است 

او درباره برخورد بیرانوند و انصاری اظهار کرد: این گونه اتفاقات طبیعی است و مهم حفظ اتحاد در تیم است. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا از بازیکنان جوان استفاده نمی کند، تصریح کرد: بعد از جریمه ای که شدیم از بازیکنان فعلی خود راضی هستم و بازیکنان خوبی در نیمکت داریم. یک گروه از بازیکنان جوان هم فرصت بازی کردن ندارند که باید آنها تلاش زیادی کنند تا از آنها در بازی ها استفاده کنیم. 

من رئیس کمیته انضباطی هستم !

او درباره اظهارات وینفردشفر سرمربی استقلال مبنی بر اینکه برانکو جای کمیته انضباطی تصمیم می گیرد، بیان کرد: بله من رئیس کمیته انضباطی هستم . علیپور را جریمه کردم چرا که دیر سر تمرین آمد. هفته پیش هم منشا و احمد زاده را جریمه کردم. نمی دانم منظورتان چه چیزی است و حتی این امکان وجود دارد که پندار خمارلو هم جریمه کنم.