برای بردن استقلال به زمین رفته بودیم

امید خالدی مدافع چپ تیم سایپا، در مورد کسب تساوی یک بر یک برابر استقلال تهران گفت: بازی سختی بود. استقلال روند خوبی قبل از  بازی با ما داشت ولی ما برای برد رفته بودیم. اما زیاد خوش شانس نبودیم و هر چه زدیم به در بسته خورد. البته بازی کردن مقابل هواداران سخت است. در مجموع ما برای گرفتن سه امتیاز رفته بودیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه استقلال موقعیت های زیادی نداشت ولی ما توپ های زیادی را از دست دادیم. البته مصدومیت دروازه بان استقلال که 6 دقیقه روی زمین افتاده بود، باعث شد بازی بخوابد و  چون بازی سرد شده بود، نتوانستیم بازی را ببریم.

خالدی در مورد شرایط کلی تیمش با توجه به نوسانی که سایپایی ها در نتیجه گیری دارند، نیز بیان کرد: ما از شرایط کلی راضی هستیم. در هر بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد می کنیم ولی توپ هایمان گل نمی شود و همین باعث می شود، روند با ثباتی نداشته باشیم. البته لیگ هنوز ادامه دارد و ما سعی می کنیم که در بازی های باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم سهمیه آسیا کسب کنیم.

مدافع سابق فولادخوزستان در ادامه توضیح داد: البته باشگاه چنین انتظاری ندارد و ما کادر فنی هم چنین قولی به باشگاه نداده ولی چون تمام بازیکنان تیم ما به نحوی قهرمانی در لیگ و جام حذفی را تجربه کرده اند، می دانیم که می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم و این را هم می دانیم که وقتی نتیجه بگیریم، همه از آن سود می برند.