یحیی رفتنی شد؛ مدیرعامل مسئول تعیین تکلیف / الکساندر نوری، گزینه جدید تراکتورسازی

جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی برای تعیین تکلیف سرمربی این باشگاه امروز در تبریز با حضور همه اعضا برگزار شد و در پایان این جلسه تصمیمات مهمی اتخاذ شد. در جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه موافقت خود را با جدایی یحیی گل‌محمدی اعلام کردند و قرار بر این شد که مدیرعامل باشگاه با گرفتن اختیار تام از هیات مدیره با این مربی به توافق برسد. در این خصوص آجورلو باید نامه‌ای به گل‌محمدی بزند و از او بخواهد برای تعیین تکلیف به تبریز سفر کند و همچنین در جلسه با او دلیل غیبتش در تمرینات مشخص شود.

مساله مهم اما این است که گل‌محمدی از تراکتورسازی رفتنی شد اما مجتبی حسینی دستیار او باید به کارش ادامه دهد، مگر اینکه بخواهد استعفا بدهد.

برای انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی نیز بحث و تبادل نظر انجام شد که با موافقت هیات مدیره مصطفی دنیزلی به عنوان گزینه اول سرخ‌پوشان انتخاب و معرفی شد اما با وجود شایعات به وجود آمده، گزینه دوم تراکتوری‌ها الکساندر نوری است.

سرمربی ایرانی- آلمانی سابق وردربرمن که چندی قبل از هدایت تیم آلمانی کنار رفت گزینه آلترناتیو مصطفی دنیزلی از سوی هیات مدیره تراکتورسازی معرفی شد.

بر این اساس آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی از سوی اعضای هیات مدیره ماموریت پیدا کرد تا ابتدا با گل‌محمدی جلسه گذاشته و امور مربوط به تسویه حساب و توافق با این مربی را انجام بدهد و به صورت موازی مذاکرات با دنیزلی را جلو ببرد. در صورتی که دنیزلی با تراکتور به توافق برسد، این مربی برای هدایت سرخ‌پوشان به ایران سفر می‌کند؛ در غیر این صورت مذاکرات باشگاه تبریزی با الکساندر نوری از سوی مدیرعامل آغاز خواهد شد.