پسر برانکو و مثلث مهارنشدنی پرسپولیس

شماره 10 پرسپولیس که با عملکردی فوق العاده لیگ هفدهم را در ترکیب این تیم استارت زد، در نهایت با مصدومیت و بدشانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت و دوری دوماهه را متحمل شد.

احمدزاده با پایان دوران نقاهت هر چند کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی با توجه به ترافیک خط میانی پیش روی خود می‌دید؛ اما با نمایشی مناسب توانست بار دیگر اعتماد برانکو ایوانکوویچ را به خود جلب کرده و با قدرت تکنیکی و تمام کنندگی‌اش توانسته یکی از ستاره‌های این تیم لقب گیرد.

نکته ویژه در دیدار با سیاه جامگان را اما می‌توان عملکرد فوق العاده مثلث سمت راست پرسپولیس با حضور فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و کمال کامیابی نیا دانست. سه بازیکن با قدرت تکنیکی و سرعت در کنار جنگندگی و حضور فعال کامیابی نیا روز سختی برای بازیکنان سیاه جامگان در این سمت ساخته و توانستند موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کنند.

فرشاد احمدزاده که علیرغم قامتی کوتاه از قدرت سرزنی بالایی نیز برخوردار است، با گلزنی در دیدار رفت مقابل گسترش فولاد اکنون یکی از امیدهای این تیم در جدال برگشت مقابل شاگردان فیروز کریمی محسوب می‌شود. هافبکی که قادر است در سیستم در نظر گرفته برانکو ایوانکوویچ با حضور دو هافبک دفاعی قدرت تکنیکی و سرعت این تیم را در خط میانی افزایش دهد.