پاسخ دندان شکن خواهر رونالدو به انتقادات

از طرفی هواداران این تیم انتظار چنین عملکردی را از ستاره تیمشان ندارند و شروع به انتقاد از این بازیکن کرده اند.

"کاتیا آویرو" خواهر کریستیانو رونالدو هم در پاسخ به انتقادات و در جهت حمایت از برادرش در اینستاگرام نوشت:

«می خواستم به تو بگویم زمانی که 12 ساله بودی و با چشمانی پر از اشک اما قلبی سرشار از امید به لیسبون رفتی هیچ کس باور نداشت که روزی ستاره می شوی و همه گفتند او یک بچه از خیابان های "مادیرا" است اما پنج سال بعد در اسپورتینگ متوجه مهارت استثنایی تو شدند و بعد از چند ماه با منچستر یونایتد قراردادی را امضا کردی.

زمانی که به انگلیس رسیدی باز هم خرید تو را قبول نداشتند اما در 6 فصل 118 گل به ثمر رساندی و وقتی به رئال مادرید پیوستی گفتند تو فقط یک نام بزرگ برای فروش پیراهن ها هستی اما از سال 2009 تا به امروز بعد از بازی 418 دیدار 442 گل به ثمر رساندی و رکوردی نمانده که نزده باشی.

سال 2008 اولین توپ طلا را دریافت کردی همه گفتند این آخرین توپ طلایش است در حالیکه بعد از آن 4 توپ طلای دیگر گرفتی.هنگامی که کاپیتان تیم ملی شدی ،گفتند کاپیتان بدون کاریزما هستی و قدرت رهبری نداری اما در یورو 2016 اولین پرتغالی بودی که جام رقابت های یورو را بالای سر بردی.

و حالا چون در یکی - 2 دیدار گل نزدی انتقاد می کنند و می گویند پایان کار تو است و افت کردی.نگران نباش وقتی دوباره گل یا رکورد بزنی و یا با جام بر فراز برج ایفل بایستی ،می شوی همان بازیکن محبوب سابق و آنها تو را می بینند و تشویقت می کنند.

 حمایت خواهر رونالدو از برادرش