حمله مدیر عامل سابق استقلال به عادل فردوسی پور

حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال شب گذشته مهمان برنامه نود بود که در این میان صحبت هایی درباره حضور او در زمان مدیریت فتح اله زاده در استقلال مطرح شد.

بر همین اساس علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال هم با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود واکنش شدیدی نسبت به عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 نشان داد.

فتح اله زاده در صفحه اجتماعی خود نوشت: تلاش مذبوحانه عادل فردوسی‌پور که با دفاع از خوردن حقِ فوتبال و باشگاه‌های بازیکن‌سازی چون استقلال، امکان بزک – دوزک خود را در برنامه 90 فراهم می‌کند، بجایی نمی‌رسد.

سیدحسین حسینی از عشق بی‌آلایش و پاکش به استقلال می‌گوید و اینکه برای پوشیدن پیراهن سرشار از شرافت استقلال پیشنهادهای کلان دیگر تیم‌ها را رد کرده و با امکانات موجود و بضاعت ممکن باشگاهش کنار آمده! بی‌شکوه، بدون شکایت با اقلی از حداقل‌ها!

سراسیمگی و سربه دیوار کوبیدن فردوسی‌پور که هُنر استقلال را در کشف و پرورش استعدادهای خداداده‌ای چون حسین حسینی کتمان می‌کند، آشکار بود و آشکارتر می‌شود!

آری! استقلال با دست‌خالی و زیربار فشارهای مالی، تیمی مدعی در آسیا را می‌ساخت و ستاره‌های آینده فوتبال سرشار از ستاره ایران را پرورش می‌داد! همه کارهای بزرگ باهم، همه کارهای لازم نیز به اتفاق.

کاستی‌های پولی و برخوردهای خصمانه‌ای که سنگ جلوی پای استقلال می‌انداخت موجب نمی‌شد مدیریت کاربلد باشگاه بزرگان روز و نابغه‌های آینده تیم‌ملی را فراموش کنند! با یک دست، ده‌کار ارزشمند.

شاهد درستی سیاست‌های لازم به تقلید استقلال، فراوان است و سیدحسین حسینی که امروز یکی از خوش‌استیل‌ترین دروازه‌بان‌های دهه اخیر ایران به شمار می‌رود گواهی می‌دهد بر این توفیق بزرگ! وی در روزهایی دیده شد و پروریده شد که بچه‌ای بیش نبود. یکی از بچه‌های خوب خدا.

در خاتمه، از عادل‌خان که به یُمن کشف و پرورش ستاره‌هایی چون سیدحسین حسینی، هر شب در 90، با تن‌پوش‌های 10 میلیون ‌تومانی حاضر می‌شود و رژه می‌رود و عاشق خود می‌ کند به شکلی طاووس‌وار یک سوال داریم: کدام باشگاه برای نفرات تیم نوجوانان و جوانان خود منزل و آپارتمان اجاره کرده و می‌کند (با توجه به انواع بلایای زیست‌محیطی و پلنگیدن‌های معمول) که فردوسی‌پور از همه آنها بی‌خبر نیست.